Inlägg från: Ypperlig |Visa alla inlägg
  • Ypperlig

Vår dåliga smak

taquine skrev 2013-05-15 19:59:44 följande:
    Älskar mina mjukisar med loggan" tvätteriet Alingsås" , som jag brukar  matcha med min oranga  T-shirt från en borrfirma med texten "snart i ett hål nära dig" toppar detta med fiskbullar i hummersås blandat med snabbmakaroner(sjukt gott) och en Se& Hör ....

Hahaha
  • Ypperlig

Sedan jag var liten har jag regelbundet ätit "mikromackor", dvs. Mackor med ost, och helst med grillkrydda på, in i mikron tills allt har smält och är alldeles flottigt! Mums! Helst ska det vara polarbröd. :)

• Ypperlig
    Sensitive skrev 2013-05-15 23:14:29 följande:
    En struts: haha jag kan vräka i mig hela burken... Svingott :) Men har du testat popcorn och vitlöksdipp??? Om inte, gör de...!

Popcorn med dip är riktigt gott! Ett tag brukade jag ta två chipsbitar med ett popcorn emellan och dippa.
  • Ypperlig
    Ernst Hugo skrev 2013-05-15 23:18:48 följande:
    Ryys det lät verkligen inte gott.
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....

Du vet inte vad du går miste om. ;)
  • Ypperlig
    Sensitive skrev 2013-05-15 23:19:14 följande:
    Eller hur :) eller två dillchips med en ostbåge emellan och dippa i cheddardip

Haha, mycket spännande kombi!
  • Ypperlig
    Ernst Hugo skrev 2013-05-15 23:20:56 följande:
    Testa lite rå blodkorv med vaniljsås, så skall jag prova chips & ostbåge
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....

Kommer på fler och fler konstiga kombinationer nu när jag är igång: när jag var liten tyckte jag att det var gott att dippa kalla köttbullar i yogurt (typ jordgubbssmak). Nu för tiden äter jag inte kött, men då var det gott. :)
  • Ypperlig
    Ida8903 skrev 2013-05-15 23:22:10 följande:
    Håller med! Och ju värre tvprogram desto bättre, typ maniska samlare, sister wives, rent hus, ensam mamma söker mm Älskar det!

Engelska "How clean is your house" är mitt favoritprogram. Har sett alla avsnitt!
  • Ypperlig
    Sensitive skrev 2013-05-15 23:25:44 följande:
    Friterade lökringar som man dippar i vispgrädde

Hahaha, alltså blä! :'D
  • Ypperlig
    Ida8903 skrev 2013-05-15 23:26:26 följande:
    Kom på en till. Ullared älskar att åka dit!

Helt klart ett poäng till dig för det. :)
  • Ypperlig
    En struts skrev 2013-05-15 23:28:25 följande:
    Jag sitter och läser dödsannonser ibland, för att se om det är någon ung som dött. Sen blir jag sorgsen om jag ser det. Och så undrar jag hur personen har dött, och försöker utläsa det. Men sen försöker jag se om någon är riktigt gammal också, och gläds över det.

Alltså!
  • Ypperlig
    En struts skrev 2013-05-15 23:33:32 följande:
    Ha, ha, det där med sorgsen, det var nog mer när jag var yngre - liten och sådär, men jag kan vara sådär att jag sitter och tittar efter årtal fortfarande.

• Ypperlig
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2013-05-15 23:40:09 följande:
    Man behöver inte förstå heller. Släpig brittisk dialekt är ännu bättre. Men kanadensiska har en särskild plats i mitt hjärta, liksom irländsk och walesisk dialekt.
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.

Håller med. Irländska och walesiska får mig att smälta.
  • Ypperlig
    Beautifuldarkness skrev 2013-05-16 10:26:20 följande:
    Jag älskar Marilyn Manson och fan vad jag får skit för det av precis alla jag känner.

Kaviar + banan är helt fantastiskt.

Min lista på spotify är även fylld med 90-tals musik. ricky martin, ace of base, uncle kracker och liknande. jag säger att det är bra på förfest men jag lyssnar på det flera gånger i veckan, utan att det är förfest. 

Jag gillar djurmönstrat. Speciellt leopard och zebramönstrat. Önskar att jag hade en zebrafärgad resväska. 

Jag äter hellre salta pinnar eller pommes pinnar än chips. + att jag hatar popcorn.

Jag är helt ärlig när jag säger att jag inte gillar melodifestivalen, let´s dance, på spåret, bonde söker fru, ensam mamma söker och liknande. men jag ser nästan alltid maraton av vem vet mest på 2:an på söndagarna. Älskar det. 

Uppdrag granskning, kalla fakta, debatt, plus och postkodmiljonären (samt vem vet mest) är mina favoritprogram, de slår allt. 

Jag tycker att de flesta könsneutrala kläder till barn är lika fula som de typiskt söta flickiga och pojkiga. Önskar att mina barn kunde ha lika snygga kläder som jag har. ;)

Ah det får räcka....återkommer om jag kommer på mer. :D

hahaha
  • Ypperlig
    mikipiki skrev 2013-05-16 17:07:42 följande:
    Jag älskar mina uggs..
    Kräks huvvaligen!
  • Ypperlig
    Maryam88 skrev 2013-05-16 19:06:51 följande:
    Jag gillar reklam. (på tv, radio och i brevlådan)
    Alla saker från delicato är super gott.
    Aftonbladets missvisande rubriker tycker jag är skit roliga.
    Sköljmedel med mycket doft använder jag i mängder.
    Ättiksgurka och syltlök äter jag till allt. Skäms
  • Ypperlig
    Feltryck01 skrev 2013-05-16 21:36:13 följande:
    Eva, det är nog sant! Skulle vara spännande att hitta den undersökningen, kommer du ihåg något annat om den?

Ernst!! Grattis till roligaste tråden just nu

En till dålig smak: jag kan tycka färgade glödlampor är fina. Typ röda..
    åh nej, inte röda glödlampor! Jag bodde i kollektiv med en kille som insisterade att sätta upp röda glödlampor runt om i huset. Det kändes som en bordell. Tungan ute
  • Ypperlig
    Feltryck01 skrev 2013-05-17 09:39:20 följande:
    Det blir ju sketamysigt!! Eller rosa :D men hade jag träffat en kille med röda glödlampor, spegel i taket och säng med sammetslaken skulle jag kanske få såna vibbar..
    haha, nä han tyckte mer att det passade sig med röd glödlampa i hallen och i vardagsrumstaket. Vi var 10 pers som fick sitta i detta rödljus på fredagkvällarna. 
Svar på tråden Vår dåliga smak