Inlägg från: poirot |Visa alla inlägg
  • poirot

Vår dåliga smak

Jag har ett nödlager av sådant där pulver som folk bantar på, för när jag är ensam och inte orkar fixa mat och jag tycker faktiskt att det är gott. Åtminstone det med chokladsmak.

• poirot

Jag gillar Ullared, sedan finns det ju bättre och sämre tillfällen att åka dit ... men oftast tycker jag att det är bra. Jag har aldrig hyrt stuga där men alla som jag vet har gjort det verkar mycket nöjda.

• poirot
    Ernst Hugo skrev 2013-05-16 09:47:00 följande:
    Nu blev jag förvånad  Poirot du av alla....
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....

Jag är ju från de trakterna :) Jag tycker att det är en tätt trevlig utflykt, tyvärr är fiket jämte inte lika bra som det var en gång och deras egen restaurang känns mest som en ikearestaurang nuförtiden. Däremot är jag imponerad av deras kundvagnsparkering :)
  • poirot
    fucktard skrev 2013-05-16 20:31:18 följande:
    Eller fattig student som hellre köper en BIB för 150 än 4 flaskor för (minst) 200
    If you wanna do it, do it right.

Eller någon som helt enkelt har hittat en bra sort. Jag köper det i stort sett inte eftersom jag skulle vara tvungen att slänga mer än hälften, men utvecklingen har gått framåt och det finns många bra BiB. Det kan såklart inte mäta sig med de finare vinerna, men de flesta lägger sällan mer än en hundring på en flarra vin iallafall :)
  • poirot

När man går på gym påverkas musiksmaken, jag kommer på mig själv med att nynna på denna:

• poirot
    missan75 skrev 2013-05-19 09:40:00 följande:
    Jag vet inte om det är dålig smak att gilla dammsugare, men jag antar det då jag såg det i TS och det borde vara ett exempel på just dålig smak. I sådana fall är jag drabbad, jag älskar dammsugare. Gör dem även själv nu och då. Är också galet förtjust i fiskbullar i hummersås. Det är absolut dålig smak.
    Fiskbullar med hummersås och gårdagens kokta potatis uppvärmd i samma gryta! Till det rivna morötter.
    Det hör definitivt till en av mina "dålig smak-bekännelser". 
  • poirot

Jag gillar dammsugare, men jag gillar arraksbollar mer. 

• poirot

Det måste passa in i den här tråden att jag sitter i enbart underkläderna och äter kräftrumpesmörgås och dricker ett glas vin.

• poirot

Om jag bara köper vin till mig själv så brukar jag, om det är vitt, bara ta någon av halvflaskorna (och akta mig noga för att inte ta något för långt åt höger där de söta dessertvinerna står). Kort sagt, vilket måste spela roll i det här sammanhanget -det enda jag vet är att det var torrt.

Jag tänker inte ge mig in på någon ingående beskrivning av mina underkläder,  jag hade underkjol på mig iallafall. *anständig*

Svar på tråden Vår dåliga smak