Vår dåliga smak
Jag har ett nödlager av sådant där pulver som folk bantar på, för när jag är ensam och inte orkar fixa mat och jag tycker faktiskt att det är gott. Åtminstone det med chokladsmak.
Jag har ett nödlager av sådant där pulver som folk bantar på, för när jag är ensam och inte orkar fixa mat och jag tycker faktiskt att det är gott. Åtminstone det med chokladsmak.
Jag gillar Ullared, sedan finns det ju bättre och sämre tillfällen att åka dit ... men oftast tycker jag att det är bra. Jag har aldrig hyrt stuga där men alla som jag vet har gjort det verkar mycket nöjda.
När man går på gym påverkas musiksmaken, jag kommer på mig själv med att nynna på denna:
Jag gillar dammsugare, men jag gillar arraksbollar mer.
Det måste passa in i den här tråden att jag sitter i enbart underkläderna och äter kräftrumpesmörgås och dricker ett glas vin.
Rökte du också?
Om jag bara köper vin till mig själv så brukar jag, om det är vitt, bara ta någon av halvflaskorna (och akta mig noga för att inte ta något för långt åt höger där de söta dessertvinerna står). Kort sagt, vilket måste spela roll i det här sammanhanget -det enda jag vet är att det var torrt.
Jag tänker inte ge mig in på någon ingående beskrivning av mina underkläder, jag hade underkjol på mig iallafall. *anständig*