Inlägg från: fucktard |Visa alla inlägg
  • fucktard

Vår dåliga smak

Åååh, Dr Pepper! Jag fullkomligt älskar det! ÄLSKAR!
    Och Aromat. Aromat är underbart. Totalt underbart. Och köttbullarna smakar inte som mammas köttbullar utan Allround-krydda.
    Djurmönstrat - leopard och zebra - äger jag så pass mycket att jag knappt har något annat att ha på mig. Och dessutom i färg - det finns inget bättre än ett par knallrosa zebramönstrade strumpbyxor när man ska vara snygg!
    Röker. Mycket. Och gillar det.
    Hinkar Cola zero och Red Bull (sockerfria) dagarna i ända.
    Har pulvermos, färdiga köttbullar och pulversås hemma för stressiga dagar.
    Köper alltid BIB när jag köper vin.

If you wanna do it, do it right.
  • fucktard
    MrsPenn skrev 2013-05-16 20:10:00 följande:
    Uääh. BiB?  Nejtackmensnälla. Kanske om det är på gårdsfesten/grillkvällen/picknicken liksom...
    Eller fattig student som hellre köper en BIB för 150 än 4 flaskor för (minst) 200
  • fucktard

Poirot - nej, ska man dricka riktigt gott vin så är det ju inte en bib man tar. Men om man, som jag för tillfället, dricker ganska sällan funkar det alldeles utmärkt att köpa en och dela med en vän eller spara till nästa vecka. Feg som jag är vågar jag inte spara längre än så, men det är sällan problem att hitta någon som vill dela de gånger det blir.

Just nu har jag en jp liggandes i kylen. Har aldrig smakat det på bib, så det ska faktiskt bli spännande att se.

• fucktard

Åh, festivaler! Festivaler är det bästa jag vet. Konstant full i fem dagar, träffa massa folk och se massa bra band (eller missa dem för att jag somnat i tältet). Fast jag brukar vänta hela 30 minuter från att jag vaknat tills jag börjar dricka. Toalettkö och kaffekö!

Och jag duschar INTE på festivaler. Om inte någon typ kräks på mig.

• fucktard
    En struts skrev 2013-05-20 19:33:00 följande:
    Ha, ha, ha ser rockfamiljen framför mig
    " rel="nofollow" target="_blank">

Tänk att de finns irl. Ha, ha jag skulle hata att ligga i lervällingen på Roskilde.
    Däremot spelmansstämmor är helt ok. Men även det tältlivet kan bli lite hårt för min del.

Yeah. Det där var VÄLDIGT mycket jag. Allt från stilen när man startar bilen till vardagsrumsinteriören till leopardmönstret.
  • fucktard

Samma här feltryck. Egentligen tycker jag bäst om rödvin, men jag har en tendens att slå över på det och kan inte dricka det om det är fest. Tre apor är perfekt - billigt och sött!

• fucktard
    poirot skrev 2013-05-26 17:15:05 följande:

Rökte du också?

Check. Ett och ett halvt paket.
    Vanilla ice queen skrev 2013-05-26 17:29:57 följande:
    Jag knarkar red bull och gärna lågbudjetmärket power king, det lär väll räknas som riktigt dålig smak?
    Det gör det nog. Jag gör samma sak!

• fucktard

Jag gick till affären och köpte färdigmat i mina svettiga gymkläder idag.
    Och cigaretter. De BILLIGASTE.

• fucktard
    Tjohalia03 skrev 2013-06-12 22:42:16 följande:

Grand Torino var förmodligen den sista bilden av Clintan som het för min smak. Men "vi gillar olika" som de säger. ;)

Här är det dock bara att hålla med.
    Ja, jag instämmer. Efter den är han liksom... Legenden. Men inte den där mannen jag utan att tveka skulle hoppa i säng med. Det gick fort med honom!

Men åh, Clintan på hästryggen i poncho med sin vad tusan det nu heter (cigarill Hjärnsläpp!) i munnen... *dreglar*
  • fucktard

(Eller nej förresten, ville Clintan ligga skulle jag inte tveka ens idag. Vem fan försöker jag lura? Det är Clint för tusan!)

• fucktard

FEJK-foppa på jobbet.

Fast det var inte meningen. Skojävlarna gick sönder två dagar innan löning. Fejkfoppa för 100 spänn eller ordentliga arbetsskor för minst 600? Fejkfoppa såklart. Jag måste ju ha pengar till cigaretter och BiB-vin.

• fucktard
    poirot skrev 2013-06-30 09:08:21 följande:
    Jag älskar tecknade serier, i tandläkarens väntrum brukar jag tycka att Bamse vara den bästa tillgängliga lektyren. Jag köper oftast begagnade serietidningar när jag är på loppis,  Agent X9, Fantomen, Larson, Kalle Anka etc. 
    91:an, Kronblom, Åsa-Nisse, Uti vår hage, Knasen...
Svar på tråden Vår dåliga smak