Inlägg från: missan75 |Visa alla inlägg
  • missan75

Vår dåliga smak

Jag vet inte om det är dålig smak att gilla dammsugare, men jag antar det då jag såg det i TS och det borde vara ett exempel på just dålig smak. I sådana fall är jag drabbad, jag älskar dammsugare. Gör dem även själv nu och då. Är också galet förtjust i fiskbullar i hummersås. Det är absolut dålig smak.

• missan75

Jag gillar även kall ravioli ur konserv. Helt sjukt.

• missan75

Alltså, du lade du dammsugare i TS och detta är en tråd om dålig smak. Jag gillar dammsugare så jag antar att jag har dålig smak där.

Och fiskbullar känns ju väldigt trashigt och det gillar jag också, Abbas i hummersås. Dålig smak än en gång.

När det gäller kläder och inredning har jag aldrig någonsin dålig smak. :D ;)

• missan75

Jag gillar att åka på charter, sjukt skönt att luta sig tillbaka och låta andra styra upp allt.

Med alla "res Asien runt på 3 månader med dina 5 barn" reportage jag läst under alla år känner jag mig som en avart. Fast vid all inklusive går gränsen.

• missan75

Du gillar inte solsemester med andra ord? inte jag heller, storstäder är min melodi. men inbland får jag ta en för laget, dvs barnen.;)

Dock åker jag sällan på charter, sist sommaren 2010, men nästa år när den yngsta platsar i Bamseklubben kanske det är dags igen. *mer soltid åt mamman*

Svar på tråden Vår dåliga smak