Inlägg från: dennis02 |Visa alla inlägg
  • dennis02

Vår dåliga smak

Jag ser hellre på halvkassa svenska filmer än på amerikanska, t.ex. Sökarna, Svart Lucia, Jägarna, Ondskan, Jalla jalla, Yrrol, Tomten är far till alla barnen m.fl.

Tycker generellt att amerikanska filmer saknar själ och folklighet. Det är bara pang-pang och vilda biljakter, psykopatmördare m.m.

• dennis02
    Tjohalia03 skrev 2013-06-09 02:44:31 följande:
    Kan tycka att dansband är riktigt kul att lyssna på ibland. Skäms T.ex. när man är ute och campar eller på en sommarfest...
    Typiskt svennigt och absolut dålig smak!

Min farsa lyssnade jämt på dansband och sen jag flyttade hemifrån för 10 år sedan har jag totalvägrat att ens umgås med folk som lyssnar på sån tradig skit. Stelare och gubbigare musik finns knappt.

• dennis02
    Bebislängtan2013 skrev 2013-07-18 23:35:47 följande:
    Haha, man kan tro att jag är värsta fettberget! Men, jag är 171 lång och väger 60 kilo... Men sen hur insidan ser ut är nog en annan femma...
    Finns ju som bekant de som kan äta nästan hur mycket som helst utan att gå upp i vikt. Grattis! Du är förmodligen en av dem Glad

Själv går jag upp i vikt bara jag tittar på mat, känns det som ibland.

• dennis02
    gilmore skrev 2014-02-09 01:59:42 följande:
    Mm jag vet.. En annan favoriträtt är fiskbullar i dillsås med potatis som jag mosar ihop till en sörja, jättegott! Solig
    Om folk kom underfund med att man faktiskt kan tillaga riktigt goda måltider med enkla recept, skulle nog köerna till snabbmatsställena minska.
    De rika ska fan dela med sig till de fattiga!
  • dennis02

Med tanke på hur många som använder ketchup på redan god mat, kan det ju ses som dålig smak att som jag, aldrig använda ketchup. Jag tycker bara det smakar syntetiskt och socker. Istället använder jag krossade tomater eller tomatpure - tycker det blir mycket godare.

De rika ska fan dela med sig till de fattiga!
Svar på tråden Vår dåliga smak