Inlägg från: Tjohalia03 |Visa alla inlägg
  • Tjohalia03

Vår dåliga smak

Kan tycka att dansband är riktigt kul att lyssna på ibland. Skäms T.ex. när man är ute och campar eller på en sommarfest...

• Tjohalia03
    SweeneyToddy skrev 2013-06-09 02:49:40 följande:
    Jag gillar Månskenssonaten av Beethoven.

Då har väl jag också något mer att bekänna, för det är min favorit av honom.
  • Tjohalia03
    dennis02 skrev 2013-06-09 07:58:04 följande:
    Typiskt svennigt och absolut dålig smak!

Min farsa lyssnade jämt på dansband och sen jag flyttade hemifrån för 10 år sedan har jag totalvägrat att ens umgås med folk som lyssnar på sån tradig skit. Stelare och gubbigare musik finns knappt.

Då valde jag ju rätt forum för att erkänna det då. :P
    Sedan sade jag aldrig att jag tyckte att dansband är BRA.

Synd för dig att du väljer vilka du umgås med på det sättet. Själv är jag till större del en rocker. Jag ogillar starkt större delen av all hiphop, ny r&b-musik och pop. Skulle jag välja bort vänner för sådana småsaker istället för deras personlighet så skulle jag nog inte ha allt för många vänner kvar. Har du? :)
  • Tjohalia03
    Doofie skrev 2013-06-12 04:01:43 följande:
    Jag brukar öppna en påse ostbågar och låter dom stå över natten. Sen nästa dag äter jag dom. Dom smakar bättre då.

De är definitivt godast när de varit öppnade en dag. :)
  • Tjohalia03
    Chocoholica skrev 2013-06-12 19:52:38 följande:
    Är det dålig smak om man tycker att den här mannen får "make my day" any day?... Skäms
    Bild: Google bildsök

Han börjar bli väl så gammal till och med för den här inbitna Clintan-älskaren. :) Men tänk om han hade varit 40 igen... *popachowchow*
  • Tjohalia03
    Chocoholica skrev 2013-06-12 20:36:58 följande:
    Nej, nej... Karln blir aldrig för gammal för mig. Tycker snarare han blir mer attraktiv för var dag som går.

Grand Torino var förmodligen den sista bilden av Clintan som het för min smak. Men "vi gillar olika" som de säger. ;)
    fucktard skrev 2013-06-12 20:32:42 följande:
    Clintan är ALDRIG dålig smak!

Här är det dock bara att hålla med.
  • Tjohalia03
    fucktard skrev 2013-06-13 19:27:52 följande:
    Ja, jag instämmer. Efter den är han liksom... Legenden. Men inte den där mannen jag utan att tveka skulle hoppa i säng med. Det gick fort med honom!

Men åh, Clintan på hästryggen i poncho med sin vad tusan det nu heter (cigarill Hjärnsläpp!) i munnen... *dreglar*

Oh, ja! Måste nog göra en sån där lista över kändisar som man får ha sex med under tiden som man är i ett förhållande, med bara en person på listan: En fyrtio år yngre Clintan!
    fucktard skrev 2013-06-13 19:28:34 följande:
    (Eller nej förresten, ville Clintan ligga skulle jag inte tveka ens idag. Vem fan försöker jag lura? Det är Clint för tusan!)
    Hehe, ta och slå en signal och se vad han säger. ;)

• Tjohalia03

Oh, kom på en till. Jag gick i gravidbyxor i säkert ett halvår efter förlossningen, dessutom alldeles för stora...

• Tjohalia03
    Chocoholica skrev 2013-06-28 00:59:08 följande:
    Jag gillar pommes med majonnäs. Skäms

Är det i Nederländerna som nästan alla har det till strips?
  • Tjohalia03
    Chocoholica skrev 2013-06-28 02:07:18 följande:

Vet inte men i Chile gör man det.

Man lär sig något nytt varje dag. :) Får jag välja vad jag äter till mina strips så blir det Max hot creoledressing alla gånger.
  • Tjohalia03
    Ernst Hugo skrev 2013-06-28 10:40:08 följande:

Belgien

Tack Ernst, då blev det två nya saker och det är ju fortfarande mycket kvar av den här dagen. Jag kanske kommer att vara rena Einstein innan den är över. :)
  • Tjohalia03
    poirot skrev 2013-06-28 18:57:43 följande:
    Observera prioriteringsordningen. Att skruvkorken spelar väldigt stor roll i jämförelse med typ ... smaken

Är du också en sån som blir besviken när det vin du vill ha har skruvkork? :) Inte för att jag tror att det spelar så stor roll egentligen om vinet har skruvkork och dricks ur ett vanligt glas, eller om det har kork och dricks ur ett fint vinglas, men det sistnämnda tycker jag ändå smakar så mycket bättre! ;)

Mitt tidigare favoritvin, Inycon Shiraz, har fått skruvkork. Jag vet inte om det är det eller om de har haft några mindre lyckade årgångar, men det är inte lika gott längre...
  • Tjohalia03
    poirot skrev 2013-06-28 20:05:47 följande:
    Jag tycker att det är rätt skönt när det har en skruvkork, jag är usel på att använda korkskruven

Fast jag får väl erkänna att det tar lite emot om ett vin som kostar över en hundring har skruvkork även om jag vet att utvecklingen har gått framåt och att det till och med är bättre att det har det då man inte riskerar korkskadat vin Men det är ändå en viss känsla med äkta kork, ingen logik bara känsla.

Haha, jag med. Har haft sönder flera korkskruvar och behövt trycka ned mer än en kork i flaskan. :) 
    Man kanske skulle kunna jämföra det med om mjölk såldes i plastpåsar. Den skulle säkert smaka lika bra, men jag skulle nog aldrig köpa någon annan än den förpackad i kartong ändå. :P 
  • Tjohalia03
    BängtRagnhild skrev 2013-06-28 20:44:28 följande:
    Jag har fått höra att jag dålig inredningsmak. Ska för första gången bo själv nu när maken bestämt sig för att lämna och nu går jag lös i second hand-affärer.
    Första inköpet blev en gulgrön soffgrupp i plysch från 40-talet... 

Fördelen är ju i alla fall att du kan välja helt själv nu. :) Hoppas att du får det riktigt trivsamt i ditt näste och tar hand om dig själv som riktigt elegant vintage, och inte som second hand. Skål

Sedan är det mesta snyggt, det beror bara på i vilket sällskap man ställer det.
  • Tjohalia03

Gillar Banana skids, men bara om jag får dra ut dem och kladda med dem lite. :)

• Tjohalia03
    Chocoholica skrev 2013-07-02 00:53:03 följande:
    Men så gott! Glad
    Hallon - lakrits klubbor? Är det dålig smak? Glad

Inte enligt min mun. :P
  • Tjohalia03
    Ernst Hugo skrev 2013-07-09 00:30:01 följande:

Vill passa på att rätta mitt pinsamma tillika oförlåtliga misstag angående vem som har designat bilen Skäms

Jag påstod att det var Gud själv dvs Paul Bracq, men det är ju såklart Wilhelm Hofmeister som designat den BMW 2000 CS man ser på bilden.

Vilka insikter du sitter och håller på, Ernst. När hade du planerat att tala om att du känner till Guds alter ego? ;)
Svar på tråden Vår dåliga smak