Inlägg från: Bebislängtan2013 |Visa alla inlägg
  • Bebislängtan2013

Vår dåliga smak

taquine skrev 2013-05-15 19:59:44 följande:
    Älskar mina mjukisar med loggan" tvätteriet Alingsås" , som jag brukar  matcha med min oranga  T-shirt från en borrfirma med texten "snart i ett hål nära dig" toppar detta med fiskbullar i hummersås blandat med snabbmakaroner(sjukt gott) och en Se& Hör ....
    Haha, härligt!!!

Jag älskar att doppa en macka gjord på vit formfranska, tjockt med smör och prickigkorv i en skål med filmjölk, kanel och socker. GOTT
    Den förbjudna kombon jeanskjol ned tiill halva låret och 3/4 leggings är så skön!
    Strimlad stekt falukorv, snabbmakaroner och massor med pulverbea! Blandas och intages med sked
    Vit macka, smör, makrill, majonnäs och hackat ägg! "Morfars kladdemacka"
    Hetsäta grillchips efter en lång arbetsdag under tiden jag lagar mat
    Vitt vin och 7up!
    Sockerkakssmet direkt ur skålen! Med sked! (Utan bakpulver)
    Frukost, lunch, mellanmål, middag och kvällsgott- allting vid tv´n under en och samma dag. Med paus för toabesök.

• Bebislängtan2013
    Bebislängtan2013 skrev 2013-07-18 23:34:25 följande:
    Haha, härligt!!!

Jag älskar att doppa en macka gjord på vit formfranska, tjockt med smör och prickigkorv i en skål med filmjölk, kanel och socker. GOTT
    Den förbjudna kombon jeanskjol ned tiill halva låret och 3/4 leggings är så skön!
    Strimlad stekt falukorv, snabbmakaroner och massor med pulverbea! Blandas och intages med sked
    Vit macka, smör, makrill, majonnäs och hackat ägg! "Morfars kladdemacka"
    Hetsäta grillchips efter en lång arbetsdag under tiden jag lagar mat
    Vitt vin och 7up!
    Sockerkakssmet direkt ur skålen! Med sked! (Utan bakpulver)
    Frukost, lunch, mellanmål, middag och kvällsgott- allting vid tv´n under en och samma dag. Med paus för toabesök.

Haha, man kan tro att jag är värsta fettberget! Men, jag är 171 lång och väger 60 kilo... Men sen hur insidan ser ut är nog en annan femma...
Svar på tråden Vår dåliga smak