Vår dåliga smak
Jag tycker om öl. Är det ett exempel på dålig smak, som tjej?
Jag tycker om öl. Är det ett exempel på dålig smak, som tjej?
Jag sörjer att min Fiat 127 inte bor hos mig längre. Den hade ett unikt ljud (tänk en gammal HD), körkänsla (som att man satt uppe på motorhuven) och utseende.
Så Bettan har kusiner inom Ferarrisläktet. Du kan så mycket du Ernst! 
Tänk att man skulle släppa iväg en adelsdam, bara sådär. Nå, hon tog faktiskt in lite vatten när det regnade, så man kan väl säga att hon hade hunnit bli lite inkontinent, på bilars vis.
Tja... vad skulle man då ha hittat på? Jag tycker att mormorsaft är bland det godaste som finns att dricka, att ostkrokar smakar bäst dagen efter påsen har öppnats och att träskor kan vara riktigt snygga (äger tyvärr inga själv ännu).
Nu ska jag ta en titt på vilka synder som du har bekänt här i tråden.
Nu är jag inte så bra på att bedöma vad som är dålig smak och inte, men av det du har skrivit så tycker jag att
dammsugare, grillchips vid spisen, Johnny Cash, AFV, jenka, singoalla och messmör alla är härliga grejor,
men att skölja ned lakrisal med mjölk, äta rå blodkorv med kall vaniljsås och lyssna på tysk schlager är saker som sänder kalla kårar nedför ryggraden.
Sedan så är ju faktiskt lakrisal, mjölk och vaniljsås väldigt gott för sig.
Tycker att du får ett lågt slutbetyg i dålig smak ändå. Hade du köpt de där foppatofflorna däremot, då hade du plockat många poäng. 
Om det var de skorna som jag såg på en bild här, så tyckte jag att de var heta. Undrar om jag har någon slags farfars-fetish?

Vad hela friden...?
Tur att jag tyckte det såg skumt ut och hann kopiera det jag skrivit.