Inlägg från: straw2008 |Visa alla inlägg
  • straw2008

Vår dåliga smak

Älskar köpebröd o fika framför hembakt. Vill endast ha pulvermos hatar hemlagat med klumpar *uääk* älskar USA, maten shoppingen människorna ALLT!!

I kinamockaskogen.....
  • straw2008

Enligt min man har jag skabbig smak i allt nästan. Äter en gorbys o en cocca cola till frukost tex. Älskar snickers o att klä barnen i larvigt dyra kläder. Älskar bilen beetle o älskar allt fabriksproducerat. Överdoserar sköljmedel så jag o barnen stinker blomäng! Vill ha stooor soffa med fotstöd. Trots min extremt dåliga kost är jag smal 😳har aldrig rökt en cigg o har inte druckit alkohol på 10 år. Älskar mc donalds o Burger king till DÖDS !!

I kinamockaskogen.....
  • straw2008
    Ernst Hugo skrev 2014-02-03 22:27:13 följande:
    Jag tror vi har en vinnare - straw
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....

Jag kan fortsätta hur länge som helst :-0
    I kinamockaskogen.....
  • straw2008
    Wintermoonlight skrev 2014-02-04 00:21:03 följande:
    Älskar ostbågar med vitlöksdipp, hinkar Coca-Cola så pass att vattnet i kroppen borde vara brunfärgat, att dippa popcorn i skinkost är sjukt gott (tyvärr har jag inte gjort det på många år), kan mycket väl gå till maxi i mina röda, pösiga mysbyxor (som jag älskar) bara för att jag inte orkar byta om, röker i köksfönstret (ingen balkong), jag tycker faktiskt att mandelkubb är rätt gott, jag använder riktig grädde i all matlagning, High School-filmer är fantastiska (jag är 35 år), Jag blir fortfarande glad av att höra New Kids on the block även om jag aldrig i helvetet skulle erkänna det för någon i min omgivning. Jag skulle nog kunna komma på mer men jag återkommer i så fall ;)

Riktig grädde SKA man använda, sen håller jag även med till 110% ang pösbrallorna.
    I kinamockaskogen.....
  • straw2008

Idag snickers (icas egna inte ens "märkessnickers" O en cola zero till frukost. Måste liksom bryta av lite med de som sitter med sitt sega surdegsbröd med mosad avocado o örtsalt o ingefärste !

I kinamockaskogen.....
  • straw2008
    Ernst Hugo skrev 2014-02-05 00:24:16 följande:
    Hur gör man om eller när man upptäcker att ens kommande partner besitter en förkärlek för dålig smak?
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....

Man slappnar av o njuter. Eller så är det verkligen bara jag som TYCKER det är godast med skogaholm lagom svampig koppling o att vräka i mig en scwizernnöt ? Mörk choklad med seasalt ingerfära o babypuder ? HELL NO ! Jättegott att blanda scweizernör med en näve bilar i munnen oxå, o äta glass med pommes eller chips. Ni måste bara våga.
    I kinamockaskogen.....
  • straw2008

Jag är oxå snobb med vissa saker det är det som gör mig så komplett o perfekt.

I kinamockaskogen.....
Svar på tråden Vår dåliga smak