Inlägg från: Ernst Hugo |Visa alla inlägg
  • Ernst Hugo

Vår dåliga smak

Poirot@ Du har rätt som vanligt Grappa@ Hoody är sexigt ( fel tråd sorry) Roxanan@ Finns varma koppen än? Rosebud@ Bruna skor efter 18, nä nu får du skärpa dig Hallonet@ Har du kikat i mitt kylskåp ???

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Ernst Hugo
    Grappa skrev 2014-02-06 22:56:20 följande:
    Naääjj, fy vilken dålig smak du har!

• Ernst Hugo

Nu är jag ingen extrem Mopar-vän men en Charger är en klassiker i alla lägen!

• Ernst Hugo

Coops pizza? :-O

• Ernst Hugo

Förlåt gilmore men det lät rent ut sagt rysligt !!!

• Ernst Hugo

Puh, skönt o höra. Vad serveras då? Punk var/blev de intellektuellas ungdomskultur flr längesedan sorry

• Ernst Hugo
    gilmore skrev 2014-02-09 02:27:07 följande:
    Dammsugare och Pepsi max

• Ernst Hugo

Eller förresten jag vill ha starkt kaffe till min dammsugare :-O blir det god smak då?

• Ernst Hugo

Jag jobbar numerq dwlvis i Danmark och våra grannar i Dronningens by har lite mindre spärrar ang mat känns det som. I torsdags åt jag biksemad med kartoffelpure dvs pytt i panna ovanpå potatismos. Mums

• Ernst Hugo

Pizza med bladspenat är tydligen väldigt basic i Napoli om jag fattat det rätt. Snarare lite finkultur än dålig smak

• Ernst Hugo

Ärtsoppa skall ätas med kavring o fläsk vid sidan om SAMT självklart varm punsch därtill. Nån jävla måtta får det vara på nymodigheterma Men annars poäng för dålig smak där med ägg o ris

• Ernst Hugo

Roxanan@ Fritt ur minnet... Smått smakar gott, mindre smakar mer... En kyss vid en grind kan vara mycket bättre sex, än allt vad Don Juan fick när ljuset hade släckts. Det låter nog förståndigt säger hon o kryper ner. En kyss har du fått, är det allt du vill? Ähh, vi glömmer alltihop kom o ge mig lite till Less is more ?

• Ernst Hugo

Ketchup är bra för att man tillgodogör sig lyckopenet i tomaterna bättre när de varit upphettade spm som i ketchup.

• Ernst Hugo

Men slagathor, apelsiner kan väl inte ses som dålig smak

Svar på tråden Vår dåliga smak