Inlägg från: Chocoholica |Visa alla inlägg
  • Chocoholica

Vår dåliga smak

oOOo oOOo skrev 2013-05-31 13:20:10 följande:
    Här är en trevlig tatuering man kan coola upp sin bebis med. Är det dålig smak?

Bara om det är på riktigt. Är det stickers så är det lite coolt. Tungan ute
  • Chocoholica

Host... Den skulle jag köpa till lillen idag ja... Till lillen ja... Mor köpte den (gullig som hon är) till lillen ja... Host host... Tungan ute

• Chocoholica

Dagens fynd. Den burken det står toffee på tyckte jag var så fin att jag hoppade jämnfota i affären (på riktigt som en liten unge). Det kan inte ha sett annat än lustigt ut... Tungan ute
    Dessa änglar älskar jag med. Små knubbiga gullungar med vingar. Lovely! Hjärta

• Chocoholica
    Doofie skrev 2013-06-02 19:58:09 följande:
    Samlar du oxå på såna där plåt burkar? :D va kuuul.
    Japp. Glad
  • Chocoholica

Den här fick jag av mamma idag. Såg den i hennes vardagsrum och bara skrek OMG (som en liten fjortis, jag vet men den är så fin)!

• Chocoholica
    Doofie skrev 2013-06-02 20:21:13 följande:
    Idag fick jag en sån en burk av min sambo =) liten och fin är den.
    Men jag fick inte smaka på karamellerna som var i den från början ....
    Taskmört! Vad var det för karameller? Bakar och försöker göra eget godis emellanåt så tips välkomnas. Shit nu var jag OT.
    OK... Jag gillar att lyssna på gregorian chant! Förvånad
    Det är så rogivande. Solig
  • Chocoholica
    Feltryck01 skrev 2013-06-04 12:31:58 följande:
    Ååååh, älskar schwarzwaldtårta Hjärta
    Varför är det dålig smak? När är sånt som dryper av choklad dålig smak? Never!
  • Chocoholica
    Feltryck01 skrev 2013-06-04 13:32:11 följande:
    Jag sa inte att det var dålig smak ;) bara ett spontant svar på Pennis inlägg!

Prinsesstårta däremot... Det är lite dålig smak
    Inte min variant, den är riktigt god tycker till och med jag som avskyr marsipan. Jag gör eget som inte smakar diabetes (självklart utan sötningsmedel eftersom det triggar igång hungerskänslor)! Flört
    Det gör i för sig inget jag bakar. Håller på att gå ner i vikt och är själv livrädd för det, speciellt för sprutor... Mamma! Gråter
  • Chocoholica

Jag gillar att baka kakor och bullar med ingefära...
    Ingen av mina försökskaniner har gillat det. Bara jag... Skäms

Svar på tråden Vår dåliga smak