Inlägg från: Chocoholica |Visa alla inlägg
  • Chocoholica

Vår dåliga smak

Ernst Hugo skrev 2013-06-04 20:57:48 följande:

På alla skånska marknader så finns det ingefärakarameller. Gott gottigott gott
    Ooooh tack för tipset! Glad
  • Chocoholica
    Ernst Hugo skrev 2013-06-04 21:23:54 följande:

Jag brukar bli betraktad med skepsis av dottern och exet när jag köper ett ½ kg
    Tror fan jag ska testa å göra eget. Behöver tröstäta nåt gott. Tappade min vigselring och kan inte hitta den. Rynkar på näsan
  • Chocoholica
    Åsa skrev 2013-06-05 21:38:19 följande:

Karamellknallar över huvud taget brukar väl ha dem?
    Det låter hur gott som helst men orkar inte vänta på några knallar. Har hittat inspiration på nätet och kommer göra egna ingefärschokladbollar imorgon. Det blir gofika deluxe... Tungan ute
  • Chocoholica

95 riksdaler gav jag för denna idag. Dyrt för att vara loppis kanske men jag blev störtförälskad! Hjärta

• Chocoholica
    Redaction skrev 2013-06-05 21:36:08 följande:
    jag har en föraning om var den kan vara och hjälper gärna till att leta
    Vad gullig du är! Hittade den redan. Eller rättare sagt hyresbolagets vaktmästare. Tack i alla fall. Glad
  • Chocoholica

Jag dricker kamomillte med mjölk och tycker att det är gott. Är det dålig smak?
    Om man är så koko att man har detta i badrummet så att chilenska gäster inte tar fel handduk, är det dålig smak?

• Chocoholica
    Åsa skrev 2013-06-10 10:44:43 följande:

Kamomillte med mjölk är inte dålig mak, det är bara konstigt

Har vad i badrummet? (Kamomillte där lär ju inte hindra gäster att ta fel handduk?) 
    Oj, var lite trött så jag glömde bilden. Zorra (kvinnlig räv) är den chilenska varianten av en viss gnagare som kan härledas till vissa kvinnliga delar... Tungan ute

Svar på tråden Vår dåliga smak