Inlägg från: Chocoholica |Visa alla inlägg
  • Chocoholica

Vår dåliga smak

Tjohalia03 skrev 2013-06-12 20:31:04 följande:

Han börjar bli väl så gammal till och med för den här inbitna Clintan-älskaren. :) Men tänk om han hade varit 40 igen... *popachowchow*
    Nej, nej... Karln blir aldrig för gammal för mig. Tycker snarare han blir mer attraktiv för var dag som går.

• Chocoholica
    fucktard skrev 2013-06-13 19:28:34 följande:
    (Eller nej förresten, ville Clintan ligga skulle jag inte tveka ens idag. Vem fan försöker jag lura? Det är Clint för tusan!)
    Som sagt... Make my day any day... Hjärta
  • Chocoholica
    Themis skrev 2013-06-25 00:22:11 följande:
    Jag är torsk på körsbär.

Körsbärssaft, körsbärsglass, maraschinokörsbär med sju ton konstgjord färg som jag får klåda av, körsbärspralinerna som ingen annan vill röra med en 10-foot pole- GIMME!!

Jag tycker det är kul att ha lite orakade ben i gymet, bara för att se vilka som svimmar.

Jag samlar på drakar (fråga inte)

Jag samlar på vissa sociala tidsdokument, Frances Westins "Handbok  i barnindoktrinering" t ex är intressant att högläsa ur idag. De flesta skrattar så de gråter.

Jag gillar Dita von Teese.

Jag kan fortfarande äta Nötcrème direkt ur de små plastpaketen. Inte så stylish....
    Finns inget som är dåligt med körsbärs. Aldrig nånsin!
    Orakade ben... Är en mänsklig Chewbacca... Skäms
    Nej! Jo! Eller?
  • Chocoholica
    twain skrev 2013-06-25 00:27:25 följande:
    Precis! Körsbär äger - fast jo, de där chokladbitarna med körsbärslikör kan jag kasta åt Themis håll.
    Åh de är ju så goda. Get in ma belly!
    Nej! Jo! Eller?
  • Chocoholica
    MrsPenn skrev 2013-06-25 00:47:31 följande:
    naw,. så söötttt! {#emotions_dlg.flower}

Min dåliga smak är att jag hänger på det hjärndöda forumet FL trots att jag vet vilken sorts folk som samlas här.
    Det är riktigt dålig smak, snudd på WT.
    Hur ska jag tolka det? Var det en känga? Rynkar på näsan
    Nej! Jo! Eller?
  • Chocoholica
    Ernst Hugo skrev 2013-06-25 00:47:16 följande:

Mmm vill äta
    Å lite rödtjut på det. Mmm... Glad
    Nej! Jo! Eller?
Svar på tråden Vår dåliga smak