• Rebekka

Brio spin v.s emmaljunga scooter S

Vill gärna veta vad ni har för erfarenheter? Brion är väl lite mindre ser det ut som iaf. Men hur fungerar det med hjulen går dom bra på de flesta underlag? Blir dom "små" då man fäller ihop dom? Aja som sagt berätta gärna om ni jar erfarenhet om någon utav dom här vagnarna gärna både positivt och negativt :)

• Svar på tråden Brio spin v.s emmaljunga scooter S
  • Annsofie82

Jag har en scooter s. Hjulen är helt ok. Men går du mkt på grus/sten underlag så satsa på den vanliga scootern istället. Blir rätt "tung" efter ett tag.

Jag får in den i min bil om jag tar av sufletten. En kia picanto.

Däremot ska jag åka tillbaka till affären med den för två skruvar på dom små hjulen har rostat!! Och två fästen :/ Den är knappt ett år gammal och sparsamt använd. Kallförråds förvarad. Det påverkar såklart inte funktionen men ändå ;)

• Rebekka

Oki. Ja jag får.gå och klämma och känna i butiken... hittade nyss en som hade bloggat om båda dom här vagnarna och eftersom du har svootern tänkte jag fråga dig om en sak som hon hade skrivit. Känner du att det regnar/snöar in i vagnen för att suffletten ej går längre ut?

• Annsofie82

Njäe...det tycker jag nog inte det gör. Regnskyddet kompletterar det :) Också la jag dem extra hundringarna på fotsacken.

Svar på tråden Brio spin v.s emmaljunga scooter S