thecrazyone skrev 2013-05-15 21:40:01 följande:
Blir samma för mig! Har rätt tjockt hår som tar lång tid på sig att torka, och somnar jag med det så är det som om det inte har torkat ordentligt på morgonen och det känns flottigt och konstigt

Jaaaa det är precis sådär jag menar!!! Undra varför det händer! :<
klaun skrev 2013-05-15 21:42:17 följande:
Vad jobbigt! Men kan du inte undvika att somna med blött hår då? Såvida det inte funkar med att byta örngott, såklart. Det har jag slutat helt med, då inte ens plattången kan fixa fågelboet på mitt huvud dagen därpå. Det enda som hjälper är att blöta håret igen ordentligt, dvs i duschen, och borsta det rakt.
Det innebär att jag ibland får sitta vaken i 1-1,5 h efter sambon lagt sig, för jag vägrar verkligen kriga med frisyren när jag vaknat. :D
Jaa asså jag KAN, men det blir lite krångligt xD För jag slutar jobbet sent, sen tränar jag hemma - och efter det duschar jag! Det lättaste valet sedan skulle va hårtorken, men kan inte använda den för då väcker jag hela huset hahaha!
Får typ skaka håret torrt eller hitta på ngt annat som kan torka det!
Jag brukar också göra som du annars - att va uppe tills hårjäveln torkat, men jag är klar med min träning typ 03 på morgonen, så det blir lite drygt xD
Fick också skumt och "dåligt" hår idag efter att ha somnat med blött igår - halvflottigt och FET volym uppe på skallen ... menmen, var bara att knöckla ihop det i en knut :ppp