• Anonym (Pinsam)

Misstänker att han är omskuren.

Jag är 22 år och har nyligen börjat dejta en jämngammal kille, vi träffades över internet och har setts en gång i verkligheten. Det var helt fantastiskt och jag ska snart träffa honom igen, MEN... Som killar är har han skickat bild på sin kuk några gånger, och på dessa bilder har jag inte lyckats se så mycket förhud. Hans pappa är inte svensk så det är inte helt omöjligt att han är omskuren.. Men jag har aldrig sett en omskuren penis förr, bara på bild. Kunde inte avgöra om hans är det eller om han bara dragit tillbaks förhuden. Hur frågar jag om detta!? Känns mycket genant :( vill inte göra något korkat såhär tidigt! Hjälp! PS om han är omskuren stör det mig inte alls. Jag är bara oerfaren!

• Svar på tråden Misstänker att han är omskuren.
  • Pastell1983

Haha "som killar är"  vad sjutton dejtar du för killar som skickar bilder på sina kukar bland det första de gör? Isch..

• Selfish Geene

Om han skickar bilder av sin penis tycker han nog att ni har passerat gränsen för att det ska vara ok att ställa intima frågor.
    Att vara omskuren är inget pinsamt eller ovanligt, massor av killar är omskurna av olika skäl och vissa har bara sparsamt med hud där utan att vara omskurna
    Snoppar ser olika ut, om du är nyfiken tycker jag absolut att du kan ställa frågan rakt ut 

• Coccolina
    Pastell1983 skrev 2013-05-16 23:54:16 följande:
    Haha "som killar är"  vad sjutton dejtar du för killar som skickar bilder på sina kukar bland det första de gör? Isch..

Precis vad för killar är det du dejtar om du anser det vara norm att de skickar bilder på sin kuk?? För mig när jag var singel så var en kukbild anledning att blocka...

Ang om han är omskuren eller inte.. om du inte bryr dig varför undrar du då?? 
    I'm not crazy... My reality is just diffrent than yours....
  • Anonym (Pinsam)

Det störde mig inte alls att han skickade bild på den, just för att det är han! Och jag var väl lite nyfiken. Och det var inte det första han gjorde heller för den delen, jag har bara fått uppfattning om att killar oftare skickar intima bilder än tjejer. :D

• Anonym (k)

Skickar han bild på den så är han nog okey med att prata om den också... :)

• Pastell1983

Hm ja, för mig hade sådana killar gåt FETBORT! Lite stil får det väll allt vara på mannen jag dejtar.  (ja om jag nu varit singel ) 

• Anonym (Pinsam)

Men det känns pinsamt att fråga, är rädd för vad han ska tro om mig. Speciellt om han inte är omskuren. Är som sagt oerfaren så jag vill väl bara veta... Kanske är bäst att bara vänts och ta reda på det själv.

• Whitetrash86
    Anonym (Pinsam) skrev 2013-05-17 00:00:42 följande:
    Men det känns pinsamt att fråga, är rädd för vad han ska tro om mig. Speciellt om han inte är omskuren. Är som sagt oerfaren så jag vill väl bara veta... Kanske är bäst att bara vänts och ta reda på det själv.
    Men vänta tills du kan ta en närmare titt på den ;)
  • nnnc
    Anonym (Pinsam) skrev 2013-05-16 23:50:20 följande:
    Jag är 22 år och har nyligen börjat dejta en jämngammal kille, vi träffades över internet och har setts en gång i verkligheten. Det var helt fantastiskt och jag ska snart träffa honom igen, MEN... Som killar är har han skickat bild på sin kuk några gånger, och på dessa bilder har jag inte lyckats se så mycket förhud. Hans pappa är inte svensk så det är inte helt omöjligt att han är omskuren.. Men jag har aldrig sett en omskuren penis förr, bara på bild. Kunde inte avgöra om hans är det eller om han bara dragit tillbaks förhuden. Hur frågar jag om detta!? Känns mycket genant :( vill inte göra något korkat såhär tidigt! Hjälp! PS om han är omskuren stör det mig inte alls. Jag är bara oerfaren!
    Anonym (Pinsam) skrev 2013-05-16 23:58:36 följande:
    Det störde mig inte alls att han skickade bild på den, just för att det är han! Och jag var väl lite nyfiken. Och det var inte det första han gjorde heller för den delen, jag har bara fått uppfattning om att killar oftare skickar intima bilder än tjejer. :D
    Du menar att killar brukar skicka sådana till dig och att det var just den du föll för?

Jag skrattar och gråter här samtidigt.
  • Anonym (Pinsam)

Vad ni hakade upp er på kukbilder :( ja, jag har fått många förr (från främmande killar jag pratat med litegrann på internet, inte killar jag dejtat.) och detta är den första som skickat bild "när det passat" så att säga, de flesta andra har inlett med kukbilder och det har resulterat i blockering. Den här killen hade jag haft mycket intima samtal med länge innan han skickade bilder på sin kuk. Jag hade inget emot det när han gjorde det. Kan vi lämna den biten nu? :(

• Anonym (Pinsam)

Nej, det spelar ingen större roll om han är omskuren. Jag är oerfaren bara och har hört att om man ska runka av en omskuren kille kan det vara bra med glidmedel etc. Jag vill inte göra nåt galet om/när vi har sex :( jag är väldigt osäker på mig själv...

• nnnc

Du får väl posta bilden och låta familjelivs genitalkonnässörer uttala sig.

Fast det kanske är emot reglerna.

• Anonym (Pinsam)

Meh usch vad taskigt mot honom! Hade var skillnad om det gällde frågor om mitt eget könsorgan :o nej, det går inte! Tack för förslaget dock!

Svar på tråden Misstänker att han är omskuren.