• Callina

Modifast i 2 v innan resa? Bra eller dåligt?

Åker t underbara Sicilien om 17 dagar så jag hinner bara dricka modifast i två veckor. Jag kommer äta normalt på Sicilien, kanske tom mer än normalt. Innebär det att jag kommer få upp extra fort eftersom jag svält två veckor?

Funderar på om det är bortkastade två veckor att lida på eller om de hjälper mig att gå upp mindre på semestern?

• Svar på tråden Modifast i 2 v innan resa? Bra eller dåligt?
  • Skogstrollet

Bortkastat som jag ser det när du själv skrivar att du förmodligen kommer äta mer en normalt där. Vlcd är tänkt för dem med kraftig övervikt eller som kickstart vid livsstilsförändringar

• Callina

Ja fast överviktig är jag. Och ivrig att komma igång.

• Skogstrollet
    Callina skrev 2013-05-17 14:40:34 följande:
    Ja fast överviktig är jag. Och ivrig att komma igång.

Fast för mig slår det fel om man ena veckan späker sig och andra veckan tror man ska äta mer en normalt då vet kroppen i te tillslut vad den ska göra så dels kommer du gå upp mer en vad du gått ner veckan med modifast och dels så kan det göra att du går ner långsammare sen om du kör modifast igen då är det bättre att vänta men du gör som du vill.
  • Callina

Äsch du har ju rätt. Anade det och därför skrev jag tråden. Har kört i tre dagar och det går så bra. Men får avbryta och äta nyttigt i stället fram tills avresan. Och köra när jag kommer hem. Tack!

Svar på tråden Modifast i 2 v innan resa? Bra eller dåligt?