• josefineSpjutbo

Tips på smart produkt - Vädraren!

Hittade denna fantastiska produkt! Nu kan jag äntligen vädra mina kläder och tecken!!! :) Har ingen balkong och det har jag länge saknat. Bra jobbat!!!! 
    www.vadraren.se 

• Svar på tråden Tips på smart produkt - Vädraren!
  • jassikan

Jag hade inte tagit risken (har tomt så detta är inget jag funderar över egentligen). 

Hur bra håller bandet? Spontant finns risk att bandet nöts/slits sönder efter ett tag i blåst, regn och rusk. Och vips så ligger mina saker på trottoaren eller ett kvarter bort.
    Eller ännu sämre, det hamnar på en bil och stör föraren = ev. olycka.

Har hört att det finns en hel del områden där man inte får hänga saker utanför balkong etc.

• josefineSpjutbo

Den håller superbra! HAr hängt både det ena och det andra. Samma remmar som på flytväst och robust material! :)

• sär skriven

Ser faktiskt inte vad som skulle vara bra med den här produkten. Dyr, onödig och verkar inte särskilt praktisk på något sätt.

Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • Mercedez

Hutlöst dyrt för något som jag klarar mig utan.Har du designat den?

josefineSpjutbo skrev 2013-05-17 15:11:59 följande:
    Den håller superbra! HAr hängt både det ena och det andra. Samma remmar som på flytväst och robust material! :)
  • annawall

Blir sugen, men letar mer fakta. Är det nät ytterst? Om fasaden är smutsig, kan det komma in i påsen? Vad händer om det regnar?

Svar på tråden Tips på smart produkt - Vädraren!