vätskebrist??
Hej allihopa.
Det är en sak jag undrar över.
Det har ju varit väldigt varmt nu till och från i några dagar. Jag har mått lite små konstigt. Har knappt druckit något vatten förutom max 1 glas på kvällen. Tänker mest på min son, att han måste ha tillräckligt med vätska och så för att han är så liten så glömmer helt bort mig själv. Äter något gör jag inte heller då vi är iväg för det mesta. Har slarvat med det såhär i fleeeera månader. + vattnet har jag slarvat med i flera år förutom när jag bodde hemma då föräldrarna sa åt mig att dricka mycket.
Har haft lite konstiga symtom innan som t.ex yrsel, höjd kroppstemperatur, ökad puls som slår hårt, trötthet, illamående och rodnader på kinderna. Nu idag är jag väääldigt trött och hängig då jag druckit kanske 1 klunk me saft och lite cola på hela dagen och två cheeseburgare. Har varit igång hela dagen.
Så nu när vi kom hem börja jag känna mig lite borta i huvudet, yr och overklighetskänsla. Huvudvärk+ enormt trött! Inte bankande huvudvärk utan ganska svag. Plus alla andra symtom jag nämnt ovan.
Nu till frågan: Kan detta vara vätskebrist? Har precis druckit 2 glas med vatten men mår likadant.