Katt som "läcker".
Sitter här och känner mig riktigt ledsen. Våran honkatt är cirka 2 år och hon är kastrerad. Vi vet inte hennes exakta ålder då vi tog in dem från ett överfullt katthem som skulle avlivat de små missarna som hittades ute i dåligt skick. För cirka ett halvår sedan så läckte hon någon riktigt riktigt illaluktande vätska när jag bar henne. Och det fortsatte, så vi slutade att bära upp henne. Hon läckte även två gånger när vi skulle putta ner henne från matbordet. Min sambo puttade henne då så han rörde bakbenen. Så vi var väldigt försiktiga mot henne och det hände inte på en tre-fyra månader. Efter ett tag provade min sambo att bära henne och det gick bra! Flera gånger nu de senaste veckorna och vi var sååå glada. Men nu igår natt låg vi och klappade henne i sängen och från ingenstans så läckte hon. Blev massa mörka stänk lver hela täcket som luktar nå otrolig äckligt. Snälla, är det någon som vet vad det kan vara innan vi betalar dyra pengar för vetrinär? Vi ska snart ha bebis och jag känner mig så orolig,