Inlägg från: Anonym (aj aj) |Visa alla inlägg
  • Anonym (aj aj)

Hjääääälp. Vilket jävla munsår jag fått, stort som hus. HUR får jag bort det?

Jag brukar ta en tops med alsolsprit el liknande (ofta någon starkare sprit faktiskt, tycker det hjälper snabbare) och dutta på. För smärtan finns xylocain att köpa receptfritt på apoteket.

• Anonym (aj aj)
    Anonym (OJ!) skrev 2013-05-20 08:33:31 följande:
    Hur lång tid tog det för er innan det värsta var över? Visade ni er ute när det såg ut som värst?

Med sprit som duttas på, kanske 2 dagar, då syntes bara lite ljusrött där såret varit, som efter en sårskorpa trillat av ungefär. Ja, min chef tog inte munsår som ursäkt för att inte jobba
  • Anonym (aj aj)
    Anonym (OJ!) skrev 2013-05-20 08:55:34 följande:
    Har duttat på alsolsprit nu runt om, stavas det så? :P Men anti får ligga kvar på själva såret, när det försvunnit så lägger jag på sprit där också. Vi som tänkte boka en sista minuten resa nu och fara iväg på onsdag/torsdag, det kan vi ju glömma. :-/
    Ja det stavas så Ibland när jag har extra bråttom spritar jag händerna och sen pillrar jag bort skorpan(blåsorna och tar på sprit, svider som fasen, men hjälper. Koskenkorva cranberry  fick det bli en gång haha, det var det enda i spritväg som fanns hemma
  • Anonym (aj aj)

Ok, så illa har jag aldrig haft det, detta måste du nog söka hjälp för.

Svar på tråden Hjääääälp. Vilket jävla munsår jag fått, stort som hus. HUR får jag bort det?