Inlägg från: ThisIsMyYear |Visa alla inlägg
  • ThisIsMyYear

Hjääääälp. Vilket jävla munsår jag fått, stort som hus. HUR får jag bort det?

Men fy, det där såg inte roligt ut :s

Det enda som hjälper mig när det väl har brutit ut är att ta sprit på en bit papper eller bomullstuss och sitta och hålla den på munnen hela tiden, fylla på med sprit ibland osv. Svider som bara den först, men efter några timmar är det ingen fara längre.

Imorgon kommer det vara mycket bättre. som det ser ut nu är ju det värsta stadiet :s 

• ThisIsMyYear
    Sweet life skrev 2013-05-20 14:55:54 följande:
    Dumt, eftersom det bästa är att hålla blåsorna mjuka så att dom inte spricker och så inte huden runt spricker och det börjar blöda och göra ännu ondare.. Sprit torkar ut..
    Precis, spriten torkar ut. Drar ut varet ur blåsorna så att det inte gör ont längre.
  • ThisIsMyYear
    Anonym (OJ!) skrev 2013-05-20 15:02:42 följande:
    Ringde 1177 nu iaf som sa att det inte finns så mycket att göra åt, jag skulle försöka få i mig vätska med en sked eller försöka sulta på en isglass eller liknande så att jag inte får vätskebrist. Hon sa att VC kunde ge ut något i tablettform men hon trodde att det skulle se bättre ut imorgon så jag kanske inte behöver  ringa dom. Blir att be sambon köpa hem ett lass panodil och päronsplitt till mig efter jobbet. 
    Sugrör kan du försöka få i dig vätska med :)
Svar på tråden Hjääääälp. Vilket jävla munsår jag fått, stort som hus. HUR får jag bort det?