• LindaR

Hjääääälp. Vilket jävla munsår jag fått, stort som hus. HUR får jag bort det?

TS, om du har så mycket så hjälper inget från apoteket!! Jag fick receptbelagdt, jag hade i halva ansiktet och det är inget skämt. Jag fick även några andra tabeletter som jag tar när jag känner att jag får munsår eftersom det sprider sig så mycket på dig. Kan kolla upp vad de heter om du vill.

• LindaR

Ska väl även tillägga att mitt var så här illa men mycket större. www.google.se/search&client=safari&hl=sv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=KhWaUZ_mEuO14ASVyoGQAg&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=320&bih=444&sei=VBWaUfnoBMjJ4ASknoHwBQ#biv=i%7C9%3Bd%7CKOsu5MzQ1NkfBM%3A

• LindaR

Okej så hade jag också, fast hela hakan också! :( Tror absolut att du måste ha medicin! Jag fick det direkt. Tabletter jag tar när jag känner att det börjar bryta ut är "aciclovir ranbaxy". Vet ej om det var de jag fick när det var så illa! Men jag fick iaf det utskrivet också, tills nästa ggn. Fråga om det! Be att få komma till VC snarast!!! Förstod att det var illa när du skrev så son du gjorde. Det klart att det inte hjälper med anti eller sprit på!!!!

Svar på tråden Hjääääälp. Vilket jävla munsår jag fått, stort som hus. HUR får jag bort det?