• Mammakantarell

Avlivat min lille vovve idag

Efter ett akut diskbråck i nacken (och lång tid med ryggproblem till och från pga diskbråck) så valde vi att avsluta idag, men rackarns vad jobbigt det är. Veterinären tyckte att vi gjorde rätt och det tycker vi också men det är ju en kär vän som man beslutar att ta död på så att säga. Men nu slipper han ha så där jätteont som han hade trots morfin. Vår käre beaglekille blev "bara" 10½ men jag hade ju hoppats på några år till det känns inte rätt att "tvinga" honom att fortsätta och aldrig bli riktigt bra. Nu är det alldeles för tyst här hemma och ingen matglad beagle som duttar på en med sin kalla nos för att få mat, eller vill ha 5 minuters gos i hallen innan morgon promenaden =(

Mammakantarell  

• Svar på tråden Avlivat min lille vovve idag
  • Myysan

Usch vad tråkigt men se d så här han har ju det bättre nu.. Jag fassar för den dagen jag måste avliva min hund..hoppas att d dröjer ngt år till men hon blir 11 i år. Så man ska inte hoppas på för mkt..

• Aimee68

Vad ledsamtGråter vet precis hur jobbigt det är..

Att älska sig själv är början till en livslång kärlekshistoria...
  • Mammakantarell
    Myysan skrev 2013-05-20 12:14:39 följande:
    Usch vad tråkigt men se d så här han har ju det bättre nu.. Jag fassar för den dagen jag måste avliva min hund..hoppas att d dröjer ngt år till men hon blir 11 i år. Så man ska inte hoppas på för mkt..

Jo visst har han det bättre nu, hade hoppats på fler år men så blev det inte.
  • LillaJag06

Ohh stackars er :( men ni tig det bästa beslutet för er lille ❤ beklagar sorgen för er lille plutt :(
    Berätta gärna mer om honom om du vill.

/ ägare till 3

Svar på tråden Avlivat min lille vovve idag