Man måste väl ingenting? Eller har jag missat något`?
Själv hatar jag behåar, var 25-26 år typ innan jag jag köpte min första, använder det mest när jag är ute bland folk. Hemma har jag aldrig behå om det inte är så att vi har gäster eller nåt. Och vissa kläder sitter bra mycket snyggare med en behå under.
Hur fasta och snygga tuttar man än har så syns ju vårtorna ibland. Jag bryr mig inte, men andra kanske gör det. Även om jag inte vet hur det skulle kunna se ut och bry mig om det.
När äldsta sonen kom i puberteten och klagade på att jag inte hade behå, köpte jag faktiskt en ny (min tredje) och använde den när jag var i hans sällskap här hemma. Fast när vi var på landet klagade han inte alls, inte ens när vi näckade vid bad och bastu (det gör han inte idag heller) , men då var vi ju alla precis lika öppna som vi alltid varit.
Lillbarnet har börjat värna sin integritet nu och bli mer petig, då tänker jag på hur jag klär om, värnar hans integritet och låter honom själv styra, men jag markerar och säger samtidigt att det är helt ok att visa sig au naturellle,