Lesbisk??
Jag känner igen mig jätte mycket i det du skrivit. Jag själv har nästan bara varit med killar på ett sexuellt sett innan men samtidigt känt att jag dragits till tjejer. Jag har aldrig varit tänd på killar. Men, jag förnekade allt och började lite lätt med att erkänna för mig själv att jag var bi när jag var 15-16 år. Och under den tiden träffade jag en kille som fick mig att må bra, som jag kände mig trygg med. Men sedan blev det tydligare att jag faktiskt inte gillar killar, förutom min kille(men bara känslomässigt). Jag är näst intill äcklad av honom till och från, på grund av hans kön. Men samtidigt älskar jag honom och är trygg med honom. Och han vet om allt och jag behöver inte längre lotsas som att jag blir tänd av hans kropp eller av saker han gör. Vi har sex ändå, för oavsett så behöver jag bekräftelse och också den stimuleringen. Men kåt får han mig sällan att bli.
Men det är så svårt för nästan ingen förstår hur det går ihop. Men personligen tror jag inte att sexualitet och känslor alltid hänger ihop. Man kan ju liksom vara tänd på någon utan att vara kär? Varför kan man inte vara kär i någon utan att tända på personen? Fast i ditt fall så är det sexuella känslor för din man..? Men det kan man faktiskt förstå lite också, för ni har byggt upp något under eran tid. Så allt ni någonsin upplevt finns ju kvar och kanske är det därför. Sen så är det väl lite som i mitt fall, tryggheten kanske?