• YummyMami

Fixade inte magnetröntgen... :( behöver pepping...

Är det den där brummande tvättmaskinen utan vatten och med kontrastvätska? Lång rör eller kort rör? har gjort i korta rören.. Första gången tyckte jag det var väldigt läskigt.

Mitt liv Just nu.. dyslexiamaniac.blogspot.se ******************** År 46 fyrasex.blogspot.se
  • YummyMami
    morx2 skrev 2013-05-21 09:31:45 följande:
    långt rör, men ingen kontrastvätska, man har däremot en bur över huvudet... skitläskigt :(
    Vet inte om jag har gjort den, har gjort en massa olika pga cancer i halsen. Det var en stor klump som sänker sig över huvudet mot ansiktet jättenära millimeter ifrån näsan, en annan var rund ring. Sen var det något mer men har glömt vad Obestämd.
    Jäkla maskiner är de ändå ju, men ingen har fallit på någon i alla fall. De bara lockar fram klaustrofobi ur vem som helst!

Mitt liv Just nu.. dyslexiamaniac.blogspot.se ******************** År 46 fyrasex.blogspot.se
  • YummyMami
    Fia 28 skrev 2013-05-21 10:03:10 följande:
    Kanske skiktröntgen?
    Skiktröntgen med kontrast har jag iaf gjort när jag hade propp i lungorna. Kan förstå att det kan vara obehagligt om man har klaustrofobi. Jag var för trött och anfådd för att orka bry mej om något överhuvudtaget.
    Haha! Ibland är det bra att vara riktigt sjuk! Då orkar man inte bry sig för vad man blir utsatt för... Funderar fortfarande över vad det tredje maskinen var för något... Var helt borta då... Obestämd Tydligen..
  • YummyMami
    morx2 skrev 2013-05-21 10:05:58 följande:
    Det stora problemet nu är att jag måste vänta på en ny tid så typiskt. Om två veckor eller något sådant fanns det nya tider... då måste jag gå här hemma ändå tills dess och må dåligt

Är så besviken på mig själv just nu...
    Kan du inte släppa bara det? Mår du dåligt för att du inte klarade av det eller mår du dåligt av att du är rädd för den? det där med rädd kommer ju lösa sig, kan du inte med lugnande så kommer de snällt söva dig eller något nästa gång Tungan ute, så den biten ordar sig alltid! Det är alltid värre med självkänslan som får sig ett törn
  • YummyMami
    morx2 skrev 2013-05-21 10:12:22 följande:
    Mår ju dåligt fysiskt, det är ju därför jag ska göra undersökningen. Vill ju veta vad det är jag lider av...
    Jaa, de fattar jag. Utan frågan var vad har du ångest över inför nästa testet, du har lugnande i dig nästa gång, är det självkänslan som fick sig ett törn eller är du rädd för undersökningen?
  • YummyMami
    morx2 skrev 2013-05-21 10:16:34 följande:
    Rädd för undersökningen kanske... Jag hoppas ju att lugnande kommer lugna ner mig.... nä jag måste ju fixa undersökningen, det finns inget val.
    De hjälper dig! In ska du på ett eller annat sätt, MEN utan stor rädsla. Så ha tillit till dem. 
Svar på tråden Fixade inte magnetröntgen... :( behöver pepping...