Är så förtvivlad.. hur hantera?
Det kunde lika gärna varit jag som skrivit denna tråd.
Jag har känt precis likadant. Men till slut kände jag att nu skiter jag i det här...Det här får komma i andra hand....Jag och min sambo har planer på och flytta till mindre lägenhet och jag vill plugg i höst.
Jag har ett missfall bakom mig, (förra sommaren) har PCO så jag äter Pergotime och ibland för jag ägglossning ibland inte och det är så jäkla jobbigt för att då kommer oron för att kommer jag ha ägglossning eller får jag den inte?
Vi hade en tid hos RMC i Linköping på torsdag. Men nu till det som du med all säkerhet inte vill höra!
Nu när jag la det här åt sidan och koncentrerade mig på annat, skulle vi försöka en sista gång med pergotime och på egen hand. I tisdags på jobbet (jobbar natt) så gick jag på toaletten fick rosa på pappret! MENS! Hela natten var förstörd, jag grät mellan varven när jag var själv och allt kändes hopplöst.
På onsdag-dagen då kom det lite rosa på pappret men sen var det som bort blåst. Väntade till fredags morgonen och tog ett gravtest som visade PLUS!
Så mitt tips ÄR att ta en paus, eller iallafall säga åt sig själv att det här får komma i andra hand, det finns annat i livet.
Har ni varit på någon form av utredning?
Jag hoppas verkligen att du får ett plus snart!!!! Vet verkligen hur det känns!