Katt på Coop!
Alltså. Vad äääär det med bänkar på Coop egentligen? De verkar fungera som magneter på tjocka och lata. Kolla vad som hänger på Coop Lidingö. En slö jäkla kattjävel! Hon bara ligger där och BLÄNGER! Jag veeet! Bara såååå typiskt.
Nej men vänta! Det fortsätter! Helt seriöst. Ser ni skylten? "Förbjudet för hundar" står det på en skylt tydligt placerad ovanför bänken. Jag ska inte fördjupa mig vidare i detaljer. Jag låter bilderna få tala för sig själva.
Här är bänken på Coop. Precis till höger skymtas en tuggummiautomat, säkert en tjockis som bett om att få ha den placerad där precis så hon når den när hon sitter på bänken och snaskar. Precis bakom godisautomaten finns sådana där sliding-glas-dörrar bakom vilka butiken är.

Lat lat lat lat laaaat. Orkar knappt öppna ögonen fast jag pratar med den.

Alltså. Om inte det där är att blänga då vet inte jag. Fruktansvärt otrevlig. Jag kände mig direkt ovälkommen till den där bänken så jag tappade helt lusten att sätta mig där, annars hade jag kört iväg kattfan.
Om den där kissen skulle varit utanför coop där jag bor så skulle jag ha catnappat den direkt