• Samona Karlsson

Katt på Coop!

Alltså. Vad äääär det med bänkar på Coop egentligen? De verkar fungera som magneter på tjocka och lata. Kolla vad som hänger på Coop Lidingö. En slö jäkla kattjävel! Hon bara ligger där och BLÄNGER! Jag veeet! Bara såååå typiskt.

Nej men vänta! Det fortsätter! Helt seriöst. Ser ni skylten? "Förbjudet för hundar" står det på en skylt tydligt placerad ovanför bänken. Jag ska inte fördjupa mig vidare i detaljer. Jag låter bilderna få tala för sig själva.

Här är bänken på Coop. Precis till höger skymtas en tuggummiautomat, säkert en tjockis som bett om att få ha den placerad där precis så hon når den när hon sitter på bänken och snaskar. Precis bakom godisautomaten finns sådana där sliding-glas-dörrar bakom vilka butiken är.

Lat lat lat lat laaaat. Orkar knappt öppna ögonen fast jag pratar med den.

Alltså. Om inte det där är att blänga då vet inte jag. Fruktansvärt otrevlig. Jag kände mig direkt ovälkommen till den där bänken så jag tappade helt lusten att sätta mig där, annars hade jag kört iväg kattfan.

• Svar på tråden Katt på Coop!
  • kath

Jag tycker coopkatten är underbar... Jag tycker att det är härligt att den ligger på bänken. Tur att coop är ett mänskligt företag.

Katten är ju aldig i affären utan bara i dörrgången 

• Doofie
    kath skrev 2013-05-21 17:09:01 följande:
    Jag tycker coopkatten är underbar... 
    Hihi ja man borde skriva ett repotage om den ^^
    Don't hate me because i'm beautiful.
  • barnluktarbajs

Så jävla typiskt Coop-katter att försöka provocera oss hundälskare på det där sättet! Den ba "Mjau mjau mjau mjau mjau!" (Översättning: Hundar suger katter duger!") 

• MHBW81

Vilken sötnos

Ta vara på småbarnstiden.. Den försvinner VÄLDIGT FORT!
  • roffe

Spännande att katten gillar sport oxå, undrar om det är trav eller hästhoppning kanske xD

• mycketsaft

Oj så fet och lat, och retas med alla hundar som inte får sitta där. Typiskt katter att mobba hundar!

Svar på tråden Katt på Coop!