Tvmöbel??
Har tänkt fixa lastpallar, mål dom vita å sen ha som vardagsrums bord, men ja skulle jätte gärna vilja ha tips på en tvmöbel som skulle passa.. Just nu har vi nån ek färgad ful sak, som är trasig :(
Har tänkt fixa lastpallar, mål dom vita å sen ha som vardagsrums bord, men ja skulle jätte gärna vilja ha tips på en tvmöbel som skulle passa.. Just nu har vi nån ek färgad ful sak, som är trasig :(
Kan du inte göra TV-möbel på samma vis?
Jag gjorde en gång egen tv-bänk genom att köpa några av dom lätta lekablocken på bygg upp... svart spray-färg går en flaska per block och så några lite billigare träskivor som jag betsade.... Blev skitsnyggt och man kan fortsätta bygga hur man vill (tyvärr har jag inte kvar den för mitt ex behöll den när vi skilde oss)
Fasen de var juh snyggt å ha som tv möbel oxå, men de blir inte för mkt "lastpallar" om man har både vardagsrums bord å tvmöbel??
Om du syftade på mitt tips!!
Vet faktiskt inte det beror väl på hur mycket rustik man vill ha... Sen behöver du ju inte ta just svart, Finns många coola färger att välja på. Men se bara till att göra det utomhus. Det luktar för jävligt
Här är en variant med lecablock och glasbetong.
http://www.minhembio.com/bilder/bild/?pic_id=329846.jpg
Det finns ju glasbetong i olika färger samt som JennieAndersson säger, man kan ju färga i annan färg än svart.
Ska fundera lite mer :D Men de lutar åt att måla vitt. Tack så mkt för tipsen :D
oo ja den var ju det :D Bra när man får lite ideér, börjar bli lite less på Ikea borden .
Hahah, undra va min skulle säga. Tippar på nånting i samma stil. Hahah. Tur att vardagsrumsbordet av lastpallar iaf gick hem :D Man får börja lite smått, å bearbeta.