Inlägg från: fluu |Visa alla inlägg
  • fluu

    9 barns mamma

    Pastell1983 skrev 2013-05-22 20:20:54 följande:
    Hur går det ihop sig menar du TS? Trillingarna kom inte naturligt? Då måste ni fått hjälp i form av antingen pergo eller IVF, vilket man får efter utredning, och ni verkar ju inte ha haft svårt att bli gravida tidigare.

    Förklara gärna Annars tror jag dig inte!
    Har en bestämd känsla av att TS är den berömda Alma 1993.(nu heter hon 1barnsmamman eller nåt sånt,1barnsmamman har även skrivit inlägg om barn som kissar på sig,det gjorde även Alma1993)  Namnen stämmer och återkommer i många olika trådar. Bara pojkar,trillingar och tvillingar och trådar som handlar om många barn.
    Samma meningsuppbyggnad och stavfel. Förtydligandet om hur god ekonomin är trots alla barn...
    Och så de här tveksamheterna kring ivf....
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu

    Och stavningen på Emanuhel som jag inte sett elsewhere...


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu
    Pastell1983 skrev 2013-05-23 15:48:45 följande:
    Skaffa ett liv istället ts, är ett förslag! Du ljuger dig själv gul och blå.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu
    Anonym (9 barnsmor) skrev 2013-05-23 15:47:18 följande:
    han stavas faktiskt Emanuehl
    Konstigt,jag hittar inte statistik på att det finns någon som heter så i Sverige,men ni bor kanske utomlands så att storyn går ihop.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu
    Anonym (mnja) skrev 2013-05-23 16:31:30 följande:
    Jo, det finns det faktiskt.

    Det finns 1 man som har förnamnet Emanuehl. Av dessa har 1 namnet Emanuehl som tilltalsnamn.
    Hm,ja det stämmer ser jag nu. Men googlar man lite så ser man också att en "känd" familj har en unge som lystrar till Emanuehl.... Det var en,borde det inte stå att det finns två då?
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu
    Anonym (9 barnsmor) skrev 2013-05-23 19:28:46 följande:
    känd som heter Emanuel. finns det inte flera som har det namnet. vi valde det till våran son och tycker att han passar i det!
    Familjen Wahlström från familjen annorlunda har en son med det namnet. Står på moderns blogg och jag ser inte varför hon skulle ljuga om sitt barns namn.
    Och i statistiken fanns det ju bara en med det namnet...
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu
    Anonym (??) skrev 2013-05-23 19:40:24 följande:


    Menar du att du kollar upp ts uppgifter på internet?? Ja iofs det finns ju folk som ringer skatteverket också för att dom är nyfikna på inkomster, antal barn och även hur många pappor barnen har, haha!!
    Nej,det är svårt att göra det när TS är anonym. Dock är det väldigt lätt att kolla namnstatistik på exempelvis scb.se eller svenskanamn.se (som dock inte alltid är helt pålitlig)
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu
    Anonym (??) skrev 2013-05-23 19:51:29 följande:


    Visst är det lätt, men att vara så nyfiken så att man kollar upp sånt är för mig en gåta :)
    Ja,jag förstår inte hur man kan kolla upp exempelvis vem som är far till vem eller inkomst. Men att kolla upp hur många i Sverige som heter ett namn tycker jag inte känns speciellt desperat. Det gör jag ofta eftersom jag är namnintresserad och råkade veta att en annan familj har en Emanuehl och det är inte TS...


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu
    ChaosMum skrev 2013-05-24 20:41:18 följande:
    Fast mamman där är 33 verkar det som :/
    Ja,och de har inte heller trillingar eller barn med TS andra barns namn... men hon kanske stavade fel på sitt barns namn i TS...
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu
    Anonym (9 barnsmor) skrev 2013-05-25 20:02:32 följande:
    stavade fel först! först tänkte jag på emanuehl i familjen annorlunda. och sen såg jag ju att jag stavat hans namn fel
    Hm,men i inlägg 92 får man intrycket av att du inte visste att det fanns en "känd" Emanuehl när jag berättade det. 
    Hur kan du tänka på någon du inte verkade känna till när du stavade i TS ? Väldigt duktigt i så fall.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu
    Anonym (9 barnsmor) skrev 2013-06-11 19:01:17 följande:
    tvillingarna föddes i v. 32+3 Theodor i v. 35+4 Emanuel i v. 40+1 Trillingarna i v. 21+1 Edvin i v. 39+3 och Linus i v. 27+3. Vi har inte tagit reda på könet på något av barnen, vi tycker det är roligare med en överraskning!
    Så du tror att foster väger 2 kg i vecka 21-22? Okeeej.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu

    Vet inte hur långt ett foster i vecka 21 är,men inte är de 48 cm. Så lång var min dotter när hon var två veckor och hon föddes i vecka 40.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu

    TS, tror du fortfarande att foster är så stora i vecka 21? Ska man ljuga kan man väl åtminstonde göra det ordetligt och läsa på lite.

    prematurmamma.bloggplatsen.se/  Kolla in den här bloggen. Barnet föddes i vecka 23 och vägde 399 gram....


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu
    Anonym (9 barnsmor) skrev 2013-06-14 13:36:43 följande:
    tvillingarna låg på neo i två veckor och kunde andas själv. trillingarna låg på neo i tre månader.De gick upp ett och ett halvt kg när de låg där! Ja, vikten är från när de kom hem till oss.
    V.26+6. De vägde 1,5 kg vardera ungefär. skrev så för att väcka misstankar. se om nån reagerade. och det gjorde ni vilka snabba reaktioner !  Inte menat att skämtet skulle iritera nån.
    Ja,men självklart. Du testade oss Glad
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu
    Anonym (9 barnsmor) skrev 2013-06-17 17:50:58 följande:
    hon som är så falsk och ego kan det verkligen stämma?
    Nu säger jag inte att hon är falsk och ego,känner inte henne,men kan man inte vara Sveriges yngsta mamma och falsk och ego samtidigt? Det ena påverkar inte det andra.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu
    Anonym (9 barnsmor) skrev 2013-07-03 19:51:12 följande:
    en liten tablett. han är superkänslig för sånt
    Vad heter medicinen ?

    // Har ADHD och förmodligen en släng av autism. Inte betett mig som din son.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu
    Anonym (9 barnsmor) skrev 2013-07-06 19:28:25 följande:

    Jag vet inte vad den heter då vi inte medicinerar honom.
    Du vet att det är ganska enkelt att googla fram vad mediciner heter. Enklare när man ska ljuga.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
Svar på tråden 9 barns mamma