• 16574

    så arg på min son förskola

    Hej just nu är jag verkligen iritterad på min sons förskolan. Personalen lägger i sig för mycket. Det kräver ett möte med mig och där ska chefen vara också angående min sons eksem och allergi som han har haft sen han föddes. Och det jag mest blev iriiterad av att chefen var på plats när jag skulle hämta mina barn från dagis och jag läste brevet där de bestämt ett tid. När jag jag ni göra ett möte pågrund av hans medfödda eksem, så sa hon nej han är också alltid hungrig på måndagar och du hämtar honom sent och han är allid trött och mår bra. Jaha sa jag för just nu ser jag att han är mår bra . De kommer bara med massor av falska anklagelser. Jag jobbar som vikarie så ibland får mina barn som går på samma dagis från 7:30 till 4:30 och plus studerade jag samtiidigt. Barn ska vara hungriga och äta för att de ska kunna växa. Barn ska också kunna vara trötta. Vet inte vad jag ska göra dem vill tvinga mig känna mig skyldig. Och vad jag ser som en mamma så är mina barn pigga och mår bra.


  • Svar på tråden så arg på min son förskola
  • Gurkan

    Om de upplever att ditt barn är hungrigare på måndagar och jämt är trött och hängig och kanske upplever att eksem inte tas hand om är det klart de kommer kalla till ett möte då förskolan ska se till barnets bästa.

  • 16574

    Trolle40 skulle du vara glad om chefen kom fram till dig och sakt att din son verkar vara hungrig på måndagar, hur skulle du känna dig?

  • Trolle40

    Ja jag uppskattar om dom talar om när dom märker saker som mitt barn inte mår bra av då man kan hitta en lösning på det

  • Gurkan
    16574 skrev 2013-05-22 19:15:22 följande:
    Trolle40 skulle du vara glad om chefen kom fram till dig och sakt att din son verkar vara hungrig på måndagar, hur skulle du känna dig?

    Det handlar inte om dig, det handlar om ditt barn.
  • LinneaJosie
    16574 skrev 2013-05-22 19:15:22 följande: