Inlägg från: Voluptuous Shalimar |Visa alla inlägg
  • Voluptuous Shalimar

Behöver tips om bröllopspresent

Kanske ett fint album med bröllopsmotiv och plats för MÅNGA bilder? Vi fick mängder av bilder av snälla vänner efter vårt bröllop (på CDskivor, går ju även att bara lägga över på ett USB eller använda kamerans minneskort direkt och tanka in bilderna på er dator), de vi gillade bäst lät vi framkalla och har nu förutom fotografbilderna en gedigen och underbar dokumentation av vår dag. Bilderna sitter i ett vackert album vi fick i bröllopsgåva av mamma.

• Voluptuous Shalimar
    Ung kvinna skrev 2013-05-23 14:01:06 följande:
    Eftersom jag är tärna kommer jag inte ha möjlighet att ta så mkt foton men annars är det är en jättefin present..
    Alltså, DU behöver inte ta bilderna! Det är bara att fråga alla fotande gäster om de kan vara så snälla och låta brudparet tanka in bilderna på sin hårddisk!
  • Voluptuous Shalimar
    Ung kvinna skrev 2013-05-23 14:04:15 följande:
    Jaså, jag missförstod. Ja det är sant men tänk om bilderna som kommer att tas inte är i det formatet som funkat för albumet?
    Hur menar du då? Om man får bilder i digitalformat kan man ju låta skriva ut dem i den storlek man önskar?
  • Voluptuous Shalimar
    Duckan skrev 2013-05-23 14:24:28 följande:

Ja, det är du som känner henne
    Med din budget skulle jag nog gå på V S förslag till om albumet.

Ung kvinna skrev 2013-05-23 14:26:07 följande:
    ja det är faktist ett bra förslag, ska verkligen fundera på det..
    Jag har fortfarande vårt bröllopsalbum framme och jag bläddrar fortfarande i det då och då och upplever dagen igen... efter 8 år... Jag är SÅ glad för det!

• Voluptuous Shalimar
    Ung kvinna skrev 2013-05-23 14:34:48 följande:
    ja det är faktist en bra present ju mer jag tänker på det.. var kan man köpa det?
    Åh, googla. Kan tänka mig att tex Åhlens, Duka och liknande har. Kolla även calligraphen.se.

Svar på tråden Behöver tips om bröllopspresent