Inlägg från: Rani |Visa alla inlägg
  • Rani

Behöver tips om bröllopspresent

Det finns uppläggningsskålar på Åhléns som är formade som dalahästar med en sådan målad i botten. Från Sagaform. De är riktigt fina. En sådan hade jag tyckt att det var roligt att ha framme om jag bodde utomlands tror jag.

• Rani
    Rani skrev 2013-05-23 14:59:29 följande:
    Det finns uppläggningsskålar på Åhléns som är formade som dalahästar med en sådan målad i botten. Från Sagaform. De är riktigt fina. En sådan hade jag tyckt att det var roligt att ha framme om jag bodde utomlands tror jag.

Det finns skålar som är formade som Sverige också. Och som en älg. Faktiskt väldigt fina. Inte souvenirkänsla alls tycker jag.
  • Rani
    Rani skrev 2013-05-23 15:02:40 följande:
    Det finns skålar som är formade som Sverige också. Och som en älg. Faktiskt väldigt fina. Inte souvenirkänsla alls tycker jag.

Nu spammar jag haha....

Bildgoogla "Sagaform dalahäst" så ser du hur de ser ut.
  • Rani
    Ung kvinna skrev 2013-05-23 15:34:22 följande:
    den är fin men jag är lite osäker med tanke på att hennes kille inte har nån koppling till Sverige..

Om jag hade en man från ett annat land hade jag tyckt det var roligt om vi hade lite grejer från hans land som vi kunde visa folk som kom på besök och så. Kul också om de får barn att det finns lite grejer från mammas hemland.
Svar på tråden Behöver tips om bröllopspresent