Hur ska man dricka för att inte få baksmälla?
Jag brukar festa med tjejkompisarna kanske en gång varannan månad. Vi brukar ha förfest och sedan gå ut och dansa. Jag gillar känslan av att vara berusad väldigt mycket! Tycker att det känns festligt och roligt och blir lite barnslig, kramig och får dålig humor typ. Vill dricka så att jag blir så full som möjligt utan att börja må illa och sånt vid dessa tillfällen. Jag är ganska liten i kroppen så det brukar gå rätt fort. Men hur ska jag dricka för att undvika huvudvärk och att känna mig allmänt dålig dagen efter? Vad är bäst att dricka, ska man varva med vatten eller juice eller ngt och är det ngt annat man bör tänka på typ under hur lång tid man dricker? Bör jag börja grunda redan till middagen med ett glas vin eller gör det ingen skillnad för att det hinner ur kroppen för fort och gör bara att får i mig mer alkohol totalt och därför mår mer dåligt? Är det totala mängden alkohol som spelar roll eller hur mycket promille man haft som mest? Jag brukar förfesta med några glas vin och sedan ta några drinkar eller tequilashots ute. Har märkt att jag mått värre varje gång jag tagit ngt shot minttu oavsett vad jag druckit i övrigt. Tips?