älskarlivet81 skrev 2013-05-25 23:16:02 följande:
Fast det beror väl på hur länge man tänkt använda syskonvagnen? Vi kommer ha användning av vår enkelvagn bra mycket längre än syskonvagnen så vi såg ingen anledning till att sälja enkelvagnen. Den är bra att ha när jag bara ha lilltjejen med eller vi går till förskolan etc.. När både jag och min man är med har vi inte heller syskonvagnen utan antingen bara enkelvagnen eller så har vi även med sulkyn.
Vi använder vår vagn som enkelvagn också, så det är inget problem. Nu använder vi mest sulky, så nu behöver vi sällan en större vagn alls.
Det var faktiskt en av de största anledningarna till att vi valde den vagn vi valde, att den funkar utmärkt som enkelvagn. Vi behövde helt enkelt inte kompromissa på någon funktion och vi slapp ha två vagnar. Vi har en babyjogger city select. Skulle jag välja idag skulle jag eventuellt välja en donkey, men vi har varit väldigt nöjda med vagnen vi har. Men en vagn som inte skulle gå att använda som en fullt funktionell enkelvagn skulle vi inte välja, vi har helt enkelt inte plats för en vagn till.