• Anonym (Arg)

Bonusmamman har sagt till min son att jag är en dålig mamma. Och att jag inte tycker om honom!!

Min son på sju berättade att deras boNus mamma sagt att jag är en dålig mamma och att jag inte tycker omhonom!! Har tydligen hänt flera ggr och deras pappa har även hört det!

• Svar på tråden Bonusmamman har sagt till min son att jag är en dålig mamma. Och att jag inte tycker om honom!!
  • 123

Bonusmamman ska du inte säga ett ord till men förklara för pappan att hon sårar hans son och utsätter honom för psykiskt misshandel då hon säger så.
    Sonen bär till hälften på dina anlag, alltså ger hon sig indirekt på honom. Dessutom är du hans mamma vilket innebär att sonen älskar och är lojal med dig, det är fruktansvärt att vara utlämnad till en vuxen "beskyddare" som snackar ner ens förälder.
    Konstigt att inte pappan har försvarat sitt barn och skyddat honom från den här sortens kränkningar. Är han rädd för henne eller rädd för att bli lämnad?  

• Anonym (Arg)

Bonusmamman har erkänt att hon sagt detta men nekar annat som hon är misstänkt för De har nya barn tillsammans så jag tror det är därför pappan vägrar se och agera

• 123

Jag kan inte fatta hur fan en vuxen människa kan bete sig som hon gör mot ett barn! Fast det pappan gör är ännu värre, den träkuken hade jag aldrig förlåtit! 

• Anonym (bibo)

Är själv bonusmamma (och bio) och förstår inte hur man kan göra så. Mamman här har gjort en hel del knasiga saker genom åren men aldrig att jag pratat illa om henne. Inte pappan heller. När dom blivit äldre har dom själva kunnat se saker och ting. Men som någon skrev så är barn lojala och det här är fruktansvärt. Lider med er son. Mamman här pratar illa om pappan och det är så fel. Ena dottern har frågat honom varför han alltid är så snäll mot mamman och aldrig pratar illa om henne när hon gör det mot/om honom. Han har bara svarat att det får stå för hennenmen han kommer aldrig göra så. Pappan till er pojke borde prata med sin sambo om att hon måste göra likadant. Hon får tycka vad hon vill men hålla det inom sig. Innan kunde jag eller sambon prata av oss när barnen inte var här, men nu har vi gemensamma och dom ska inte heller höra sånt om sina systrars mamma. Är jätte viktigt att även dom tycker om och respekterar henne. Nu menar jag INTE att du gör några fel utan bara berättar vår historia. Hoppas pappan får upp ögonen och förstår attdet inte är okej.

• Lindsey Egot the only one

Psykisk misshandel och barnet borde inte behövas utsättas för denna misshandeln.
    Fast det är hennes plan för att du ska reagera så hon blir av med ditt barn.

• äppelskrutt01
    LindaEfraim skrev 2013-05-26 23:05:11 följande:
    Psykisk misshandel och barnet borde inte behövas utsättas för denna misshandeln.
    Fast det är hennes plan för att du ska reagera så hon blir av med ditt barn.
    Ja, man kan verkligen misstänka att det står i hennes agenda.

Ts. Gillar sonen bonusmamman? 
  • Forsström
    Anonym (Arg) skrev 2013-05-26 13:57:12 följande:
    Min son på sju berättade att deras boNus mamma sagt att jag är en dålig mamma och att jag inte tycker omhonom!! Har tydligen hänt flera ggr och deras pappa har även hört det!

Är själv bonusmamma o jag tycker verkligen inte om biomamman men de skulle jag ju aldrig tala om för bonussonen. De han behöver veta är att alla tycker vi om honom resten får man hålla inom sig..
  • Anonym (Arg)

Sonen gillar inte alls bonusmamman han är rädd för henne och vill inte vara ensam med henne Pappan säger att allt är överdrivet och att hon är en jättebra mamma Men nu bor barnen hos mig på heltid och så ska det förbli tills de har fått insikt om att deras beteende sårar mina barn!!

Svar på tråden Bonusmamman har sagt till min son att jag är en dålig mamma. Och att jag inte tycker om honom!!