• gnet

Vågar inte vara glad, känner inte nåt särskilt

Har testat plus, 14 dagar efter insemination, ÄL ( Puregon o Pregnyl-behandl. ). Jag vågar inte känna mig glad, för jag har hållt på i ett o ett halvt år med behandlingar och haft två missfall tidigare( när jag åt Pergo ).
    Jag önskar man kände en massa symptom, men det gör jag inte, så jag vet inte ens om jag ska tro på resultatet... Någon som inte heller haft särskilt med symptom så här tidigt och att graviditeten hållit i sig ändå( inte fått missfall )? Eller ska man räkna med att det inte kommer funka denna gång heller? Känner mig så himla pessimistisk.

• Svar på tråden Vågar inte vara glad, känner inte nåt särskilt
  • fröken fru

Njut av ditt pluss, du behöver inte ha ett endaste litet symtom "ler " allt kan vara hur bra som helst ändå

Grattis

• Alice i underlandet

Jag säger som fröken fru...
    Bara njut och var glad över ditt +.
    Lycka till, kram

• scorpionan

förstår hur du känner dej...jag är i vecka 15 och det är inte förrens sista veckan jag börjat kunna slappna av....fast nu oroar jag mej för UL istället att det ska vara någon fel...

så försök att inte vara orolig i alla fall, så kommer glädjen lite längre fram när du känner dej säkrare..

såå många sa åt mej att jag skulle vara glad osv...men jag var bara orolig så jag tänker inte skriva så till dej, för jag vet hur svårt det är ...men för varje dag kommer det lite lite glädje och tänkt om =))..., o till slut så =)

*lyckatill*

• MajaIda

Njut så länge du kan;) Och Grattis!!
    Den här gången går det säkert jättebra!!
    Man jag förstår absolut vad du menar, har själv MA i höstas.
    Men Gnet-NJUT NU!!

Svar på tråden Vågar inte vara glad, känner inte nåt särskilt