Jag kan hjälpa dig att tyda din dröm i natt
Testa mig
Testa mig
Jag hade en dröm för ett tag sedan, där min lilla dotter blev kidnappad av en äldre man och jag leta och leta efter henne men kunde inte hitta henne, sen vakna jag men jag hitta aldrig min dotter.
Vet du vad det betyder?
Jag dromde om mitt ex. Vi var pa ett brollop o han tjatade hela tiden om hur snygg bruden var till brudgummen. Jag blev jatteledsen. Hon bytte till roda byxor o vitt top o hade varldens snyggaste kropp, men fult ansikte o konstiga, gula o spetsiga tander.
Satt i ett horn o talade illa om denna tjej med 2 fore detta kompisar. Sedan vaknade jag!
Drömmen handlar om rädsla, rädsla att tappa kontakten med din dotter,att bandet ni har tillsammans ska brytas,
din dotter är ett speciellt barn du älskar henne mycket kanske för mycket, det kan bli jobbigt när hon växer upp.
var inte så hård mot dig själv, din dotter fast hon är liten har behov av lite egen tid
du är inte någon sämre mamma för det
När jag vaknade upp imorse var jag riktigt skakis och kunde inte somna om:
Jag drömde att jag hade flyttat in i ett nytt, stort hus med massor av fönster från golv till tak och likaså skjutdörrar i glas. När jag kom ut ur duschen upptäckte jag att jag hade glömt att låsa en dörr och att det stod 3 främmande män i huset som gick emot mig för att förgripa sig på mig. Jag blev jätterädd men kunde skrika o slåss och fick till slut ut dem ur huset.
...senare i drömmen var det naturligtvis ingen som trodde på mig om vad som hade hänt.
fru november- Tack så mycket! Men det är konstigt att jag drömde det om min lilla dotter för det känns mer som jag inte får lika mycket med min stora dotter som jag får med min lilla, eftersom min lilla dotter är så mammig och tar mer uppsmärksamhet.
Då testar jag dig Fru November
Var i ett hus och en man försökte döda mig. Jag försvarade mig genom att försöka skada/döda honom först.
Ingen av oss dog, men jag minns inte hur det slutade.
OK, nu skall du få något att bita i!
Jag drömde att jag sökte jobb på en 7-9-skola (jag hade blivit ditkallad för intervju). Efter lite letande i korridorerna hittade jag lärarrummet, där jag fick hjälp av en äldre kvinnlig lärare att tvätta mina kläder i diskmaskinen. Det var viktigt att man tryckte igång den på rätt knapp, så att elkostnaden debiterades på rätt arbetslag. Jag chansade på att jag skulle höra till arbetslag C.
Rektorn var han som spelar åklagare i TV-serien Medium (www.imdb.com/name/nm0762153/). Han sade att det blivit ett missförstånd och att jag skulle komma tillbaka klockan fyra, för då kanske det fanns jobb. Sedan ändrade han sig och frågade om jag ville följa med på en affärsresa till Japan (det här var åklagar-buisness, tror jag).
Vi reste till Japan genom att använda den nya molekyläromvandlaren. Den gick ut på att man hoppade i en säng och på så sätts sköts uppåt genom tio våningar (genom möbler och människor). Sedan sjönk man tillbaka och när man landade i sängen var man i japan. Det var lite läbbigt, faktiskt.
I Japan träffade vi en mäktig kvinna vars fritidsnöje var äktenskapsmäklande. Hon och jag kommunicerade med teckenspråk. Jag fick veta att hon inte skulle kunna hitta någon japansk man åt mig, eftersom jag inte åt kött. (Jag sade att jag åt fisk, men hon förklarade att jag åtminstone måste äta hästkött för att kunna landa en japansk man.) Jag var lite sårad. Inte för att jag ville ha någon japansk man - jag hade ju en man hemma - utan för att jag kände mig ratad.
Sedan träffade jag en kvinna som blivit hopparad med sin man av den första kvinnan. Hon hade fått en handikappad och dvärgväxt som som åkte på en liten vagn. Kvinnan berättade att det var en ärftlig sjukdom som ingen vetat om vid bröllopet, eftersom det bara fötts flickor med den tidigare och alla dessa satts ut för att dö.
Därefter blev det innebandy-VM på en stor gräsarena i Tokyo, och vi hade ett fasligt sjå att molekylärtransportera dit alla spelarna. Jag gjorde en milkshake på rå fisk till min son (det flöt runt bitar av fisk i den) och lät min mormor mata honom medan jag arbetade vidare.
Nå - sätt igång och analysera!
Hade en kort i morse..
Drömde att min vän Patrik som varit död nu i ganska precis 5 år sedan +några dagar. Visste inte exakt dödsdag så jag fick kolla nu och det var 21/1. nå, så till drömmen. Jag drömde att han kom och visade mig runt på en skola med massor med tonåringar men det fanns även en stark kristen koppling. Han visade ett andaktsrum och med tårar i ögonen berättade han om prästen som gett honom så mycket stöd och glädje medans han levde. Patrik jobbade som församlingsassistent.
Jag har aldrig tidigare drömt om honom under dessa 5 år.
Jag skrev långa fina svar till alla och tryckte på fel knapp nu får ni var sitt svar i var sitt svar
Lilou
Du vet att din man (sambo) älskar dig, men är rädd att inte räcka till kroppsligt, därför drömmer du att någon är så vacker, du känner dig hotad av alla smala vackra runt dig,
Rhonda Breeze
Du är en tjej som vet vad du vill och är gansak bestämmd av dig, du har mycket vänner och pratar mycket med alla. Nu är du rädd att du pratat för mycket och blottat för mycket av ditt inre,