• Fru November

Jag kan hjälpa dig att tyda din dröm i natt

Testa mig

• Svar på tråden Jag kan hjälpa dig att tyda din dröm i natt
  • Fru November

Polsatjej

för det första var du kissnödig när du drömde det
    sen känner du dig ensam ibland fast du har mycket kompisar och en stor härlig familj, saknar du kärlek? Kanske av den sort du längtar efter?

• Fru November

Mamma t twins

det har hänt något i ditt liv som du är rädd att du har blivigt lurad på , det kan handla om precis vad som helst, du har inte blivigt lurad men känslan av att någon lurat dig känns ändå besk

• Mammis me Tindra

drömde så konstigt inatt, först drömde jag att min syster dog (som för övrigt mår väldigt dåligt psykiskt), men jag blev inte ledsen alls konstigt nog.
    Sedan senare under natten så drömde jag att min mamma dog och jag vaknade av att jag grät på riktigt.

• Fru November

Fipa 2

du har ju fått en proffstydning så jag behöver ju inte säja något, men jag kan inte låta bli

Jag tror att du på ditt jobb/skola känner att du har uppgifter som du är rädd att göra fel, rädd att bli utskrattad,
    fast igentigen vill du inte vara där alls, du suktar efter ett bättre jobb som inte känns så instängt

• Fru November

Mella 23

Det har hänt mycket i ditt liv det senaste, men roliga saker som du inte behöver stressa upp dig för

• Fru November

Wisterialane

den handlar om att du är rädd för att dö, rädd för vad som ska hända efter döden,

• NiXxI

Åh...
    Är det bara "vissa" som får sina drömmar tydda....jag som väntat o väntat....

• Fru November

Korpan

Jag "känner" ju dig så det är ju inte så svårt att säja något, jag gissar att du kämpar med att försöka bli med barn så det tar din tid även på natten

• Fru November

Icca 71

du kanske inte känner dig färdig med dina barn , du kanske igentiligen vill ha en till, hur omöjligt det än kan låta just nu

• Fru November

Tjongballong

du tycker tiden går lite väl fort ibland, men inte kan du stanna den för det

Svar på tråden Jag kan hjälpa dig att tyda din dröm i natt