• Anonym (Instängd)

Problem med förhud och kondom

Det är så att jag en  har förhud som täcker ollonet även vid stånd. Jag kan dra tillbaka min förhud, det i sig är inga problem, men den stannar inte där. Så trär man på en kondom med förhuden kvar över ollonet så kan inte förhuden röra sig och all känsla försvinner. Drar jag till tillbaka förhuden och rullar på kådisen så kommer förhuden efter första stöten att åka tillbaka fram och dra med sig kondomen. Resten kan ni räkna ut själva, misslyckat är bara förnamnet, och den som säger omsärelse säger jag No way!!  i förhuden sitter det mesta av de nervtrådar som förmedlar njutning och den vill jag verkligen inte bli av med! Och ollonet som då blir oskyddat kommer givetvis att förlora ytterligare av sin känslighet.

• Svar på tråden Problem med förhud och kondom
  • Tom Araya

Dra tillbaka förhuden helt, trä på kondomen. Den ska sitta så tajt att den håller kvar förhuden i tillbakadraget läge.

Jeff Hanneman (gitarrist i Slayer) *1964-01-31 D: 2013-05-02 R.I.P.
  • Anonym (Instängd)
    Tom Araya skrev 2013-05-28 04:34:24 följande:
    Dra tillbaka förhuden helt, trä på kondomen. Den ska sitta så tajt att den håller kvar förhuden i tillbakadraget läge.
    Som jag beskrev i det första inlägget så stannar förhuden inte kvar eller rättare sagt så drar kondomen med sig förhuden.
  • Tom Araya
    Anonym (Instängd) skrev 2013-05-28 07:37:32 följande:
    Som jag beskrev i det första inlägget så stannar förhuden inte kvar eller rättare sagt så drar kondomen med sig förhuden.
    Då sitter den inte tajt nog.
    Jeff Hanneman (gitarrist i Slayer) *1964-01-31 D: 2013-05-02 R.I.P.
  • HasseA
    Anonym (Instängd) skrev 2013-05-28 07:37:32 följande:
    Förstår problemet helt - det räcker ju att han slaknar 2% så blir det den effekten. Om ens det behövs. Och då har jag haft kondomer som satt så tajt så de knappt gick att rulla på.

Nu slipper jag (tack o lov) kondom helt, så problemet är borta. Däremot kan vi ha sex rätt länge o rätt ofta, och ibland åker förhuden "fram och åter" lite väl mycket, så det kan bli lite problem till slut med sprickor. Så av den anledningen, plus för att öka min egen njutning, och för att få hårdare stånd, och lättare hålla ståndet en lång tid, så har jag en remsa av lakan, nån cm bred, kanske 1,5 m lång. Jag lägger den dubbel på längden, och sätter på en vanlig sån här liten grej man har på ryggsäckar o allt möjligt för att dra åt en rem, en sån liten kula med en knapp på med fjäder under, så jag får en liten ögla. Denna ögla sätter jag runt pungen, drar åt lite med den där mojen, drar sen remsan (och pungen, och därmed förhuden) bakåt, upp i springan  mellan mina skinkor, och sen ut på båda sidorna i midjan bak på ryggen, fram på magen, och så knyter jag ihop där.

Det låter lite knäppt när jag skriver det såhär, men det funkar väldigt bra. Brukar ofta sätta på den när min partner suger mig, och min lille kompis blir stenhård när jag gör det. Uppskattas både av henne och av mig.
  • Anonym (Mmm)

Jag hade också sådär mycket förhud, och hade likadana problem med kondom. Upplevde att det blev bättre med tajtare kondom, men helt bra blev det aldrig.

• keron

Du har väldigt mycket förhud med andra ord alltså? Kan man inte bara göra en liten omskärelse? Alltså bara avlägsna en del av förhuden ist för allt? Den är inte alls trång eller så?

• Anonym (Robert)
    Tom Araya skrev 2013-05-28 10:23:11 följande:
    Då sitter den inte tajt nog.
    Det är din teori iallafall...men jag har upplevt samma sak som TS och kondomen var INTE för stor kan jag lova.

För min del blev det heller aldrig helt bra (som någon annan också skrev), förrän efter att jag fått omskära mig (av helt andra orsaker). Med omskuren kuk funkar det bättre kondom för mig iallafall (ingen förhud som rör sig = kådisen sitter kvar där den ska. Om det sedan är skäl nog att omskära sig för att kådisen inte sitter på plats, vill jag däremot låta vara osagt / är en annan diskussion.
  • Anonym (Instängd)

ok jag ska försöka förklara vad som händer när jag drar på en kondom, jag drar tillbaka förhuden och rullar på kondomen och den sitter tight,så när jag kör in så är det inga problem men det är som att skinnet på kuken liksom gliger med när jag drar ut.
    det lir precis som om jag hade dragit kondomen över kuken utan att dra tillbaka förhuden.

Svar på tråden Problem med förhud och kondom