Inga spermier
Min sambo har gjort ett spermieprov med svaret: inga spermier!! Vad händer nu? Någon som varit i samma situation???
Min sambo har gjort ett spermieprov med svaret: inga spermier!! Vad händer nu? Någon som varit i samma situation???
ja...just nu orkar vi inte lägga energin på det...men absolut det tänker jag inte bara släppa.
Hej!
Vi har också problemet att det inte finns några spermier. Har gjort två IVF i Sverige, och har aldrig kommit så långt som till insättning. Det bedömdes att vi skulle "få ut" spermier via operation (tesa/pesa/tese). Men det visade sig att det inte fungerade. Så vi tog tillslut initiativet att ta kontakt med Danmark då vi fick reda på att vändetiden i Sverige till donerade spermier beräknades till 1 - 1,5år...Sjukt lång tid.
Nu har vi nytt gjort vårt andra inseminationsförsök... (i torsdags) så nu HOPPAS vi..att det går vägen. testdagen är den 13Juni.
Hur går det för TS?
Håller alla tummarna för er att det blir pluss! Varför fanns det inga spermier? Fick ni ngn diagnos? Jag håller på att googla mig tokig snart.....Finns inget värre än att bara vänta å inte veta. Försöker ställa in mig på Danmark..
Även om inte era killar har Klinefelters så kan man säkert från deras organisation där komma med tips om hur man löser det med inga spermier.
vad menar du, har de en organisation? Nån hemsida menar du eller?
Okej då ska jag kolla på detta :) tack! :) snart test dag för dig :)