• Lilith06

Pojkvän får nakenbilder av tjejer

Jag lånade min killes dator för ett tag sedan. Då startade skype/msn lr nåt liknande program. Jag såg då hans kontaktlista och gamla konversationer. Det var bara tjejer som han pratar med.

Jag blev nyfiken och kollade igenom historiken och såg då att han börjar alla konversationer med "Hej snygging/sexy/hjärtat." Saker som han kallar mig, som han bara ska få säga till mig då jag är hans flickvän.

Sen gick det så långt att han ber dom skicka bilder på sig själva, nakenbilder, klädda i underkläder eller bilder på olika kroppsdelar. Ni vet nog vad jag menar.
    Han skickade liknande bilder på sig själv till dom. Jag kollade hans bilder på datorn och såg att han har hundratals bilder på olika brudar uppdelade i mappar med deras namn på. Och det är mestadels nakenbilder. Många av dom är tagna efter att vi blev ihop för 6 mån sedan.

Jag blev helt chockad! Känner mig så otroligt sviken. Jag vet inte om han träffat nån i verkligheten men det är inte helt omöjligt då han skriver att han vill träffa dom och ha "ett skönt möte" med dom.

Jag mår så dåligt och undrar varför han ens är med mig. Vi har sex kanske två ggr/mån numera och vi var inte direkt sexgalningar när vi träffades heller. Så som det brukar vara när man precis blivit ihop. Jag har alltid tyckt det varit konstigt men han har sagt att han är stressad, orolig att göra mig besviken för den inte reser sig som förut och att lusten försvinner ibland. Jag köpte den historien i hopp om att det skulle bli bättre, trots att jag inte trodde honom. Jag vet att han älskar sex och kvinnor och att prova massor i sängen. Men tydligen inte med mig, hans flickvän utan han vill hellre göra det med andra kvinnor....

Usch jag vet varken ut eller in längre, mår hemskt dåligt av det jag hittade. Men älskar den här mannen men vet inte hur mycket man ska tåla i ett sexlöst förhållande.

Har ni varit med om något liknande? Och isf hur hanterade ni det, är ni fortfarande ihop? Vet verkligen inte vad jag ska göra...
    Svara med citat
  • Svar på tråden Pojkvän får nakenbilder av tjejer
  • Anonym (...)

Oj.. Tråkig sits du har hamnat i..

Varför inte börja med att prata med din kille? Hör vad han har att säga om det?
    Lider med dig *Kram*

• matildaaf

Alltså fy vad jobbigt :/ Linder med dig. Har aldrig varit med hon exakt samma sak men jag har ett ex som bodde utomlands ett år strax innan vi träffades & där träffade han en tjej som var väldigt kär i honom (det sa hon) och som skickade lockar av sitt hår/bilder på henne påklädd som avklädd & ville komma på besök mm även fast det syntes rätt öppet på Fb i form av tex & bilder att han var lycklig ihop med mig. Dock skrev han aldrig något intresserat tillbaka eller skickade bilder.

Ca två månader efter att han dumpat mig var jag på fest hemma hos honom. Så fick jag & en av hans vänner som nu är min vän för oss (fulla som kryss!!) att vi skulle spola ner alla bilder, brev & hårlockar i toaletten hihi och det gjorde vi. Så kan det gå! Heheh..

Men jag har inga tips tyvärr. Jag ser det som så att om han verkligen verkligen vore The One för dig, alltså helt rätt för dig, så skulle han aldrig gjort så som han gjort. Helt seriöst. Men det kan vara pga att jag tänker svart/vitt eller bara för att jag själv aldrig vart med om ett grått svensson-förhållande med missionärssex en gång i kvartalet utan där det varit intensivt, passionerat & mycket uppvaktning/uppskattning av varandra. Det har med andra ord aldrig saknats något som lett till ett beteende som hos din pojkvän. Tyvärr tror jag att om han vart skapt för dig så hade han inte gjort så och om du var den rätta för honom hade han velat prova sakerna med dig, tittat på dig, bett dig om bilder osv, tyvärr. Men prova att prata med honom..

Kram!

• Anonym (Erfarenhet)

Har egen erfarenhet vad gäller liknande, min kille kollade otoligt mycket porr, det påverlade vårat samliv negativt. Det visade sig att han var beroende av porren, håller på att "rehabiliteras" nu. Mycket av det du skriver får det att kännas som om din kille helt enkelt är beroende av dessa "småflörtar" vad han skriver om att träffas kan vara enbart för att få en realistisk känsla utav det han håller på med. Ett linnande beroende som dessa två påverkar ofta sexlivet negatit, då personen ifråga får svårare att bli sexuellt upphetsad av något annat än just sina hemliga ting..

• sandy80

Hej ! Jag har levt med en sex och relations missbrukare. Min historia påminner extremt mycket om din när jag upptäckte min man. Sen visade det sig att det bara var toppen på isberget. Varningstecken att det var så många

• Lilith06

Jag tog upp det med honom. Att han sexchattar med andra, alla bilder, och varför vi är ihop om han nu hellre tänder på andra än på mig. Och frågade om han inte tycker att det är konstigt att vi aldrig har sex.
    Dock när vi väl har sex är det riktigt passionerat och intensivt. Men händer inte ofta att vi har det, som sagt...

Hans svar var kort och gott att det inte var något speciellt med bilderna, att han visst tänder på mig. Och att vi inte har sex jämt är för att han har svårt att få upp den, att han har lust men får prestationsångest och att det bara inte går.

Jag har ingen aning om vad jag ska tro. Om det nu är så, vill han som älskar sex ha ett förhållande med mig och aldrig ha sex. Jag blir tokig!

Sen med bilderna så var det defensiva svaret att om jag varit i hans dator får han kolla min dator?

Jag känner mig så osäker och vet inte längre hur jag ska göra. Känner mig naiv som går på det han säger. Men jag älskar honom så otroligt mycket. När det är bra mellan oss och jag trycker undan alla dessa tankar har vi det så himla bra..

• Baloo81

Tycker det är konstigt att han känner prestationsångest och svårt att få upp den med dig när han inte har haft det problemet innan. Och varför sexchattar han med andra och skaffar bilder av nakna tjejer. Nej jag hade faktisk inte stannat kvar, livet är för kort.

• Anonym (gyn)
    matildaaf skrev 2013-05-29 01:01:14 följande:
    Alltså fy vad jobbigt :/ Linder med dig. Har aldrig varit med hon exakt samma sak men jag har ett ex som bodde utomlands ett år strax innan vi träffades & där träffade han en tjej som var väldigt kär i honom (det sa hon) och som skickade lockar av sitt hår/bilder på henne påklädd som avklädd & ville komma på besök mm även fast det syntes rätt öppet på Fb i form av tex & bilder att han var lycklig ihop med mig. Dock skrev han aldrig något intresserat tillbaka eller skickade bilder.

Ca två månader efter att han dumpat mig var jag på fest hemma hos honom. Så fick jag & en av hans vänner som nu är min vän för oss (fulla som kryss!!) att vi skulle spola ner alla bilder, brev & hårlockar i toaletten hihi och det gjorde vi. Så kan det gå! Heheh..

Men jag har inga tips tyvärr. Jag ser det som så att om han verkligen verkligen vore The One för dig, alltså helt rätt för dig, så skulle han aldrig gjort så som han gjort. Helt seriöst. Men det kan vara pga att jag tänker svart/vitt eller bara för att jag själv aldrig vart med om ett grått svensson-förhållande med missionärssex en gång i kvartalet utan där det varit intensivt, passionerat & mycket uppvaktning/uppskattning av varandra. Det har med andra ord aldrig saknats något som lett till ett beteende som hos din pojkvän. Tyvärr tror jag att om han vart skapt för dig så hade han inte gjort så och om du var den rätta för honom hade han velat prova sakerna med dig, tittat på dig, bett dig om bilder osv, tyvärr. Men prova att prata med honom..

Kram!
  • Ej okej
    Lilith06 skrev 2013-05-29 07:26:54 följande:
    Jag tog upp det med honom. Att han sexchattar med andra, alla bilder, och varför vi är ihop om han nu hellre tänder på andra än på mig. Och frågade om han inte tycker att det är konstigt att vi aldrig har sex.
    Dock när vi väl har sex är det riktigt passionerat och intensivt. Men händer inte ofta att vi har det, som sagt...

Hans svar var kort och gott att det inte var något speciellt med bilderna, att han visst tänder på mig. Och att vi inte har sex jämt är för att han har svårt att få upp den, att han har lust men får prestationsångest och att det bara inte går.

Jag har ingen aning om vad jag ska tro. Om det nu är så, vill han som älskar sex ha ett förhållande med mig och aldrig ha sex. Jag blir tokig!

Sen med bilderna så var det defensiva svaret att om jag varit i hans dator får han kolla min dator?

Jag känner mig så osäker och vet inte längre hur jag ska göra. Känner mig naiv som går på det han säger. Men jag älskar honom så otroligt mycket. När det är bra mellan oss och jag trycker undan alla dessa tankar har vi det så himla bra..
    Stackars dig - det låter inte som en drömkille!
    Vill du vara med en man som sexchattar med andra? Som ber andra kvinnor om nakenfoton och som skickar foton på sig själv. Vill du vara med en man som inte kan ha sex med dig, som antagligen har ett beroende? Vill du vara med en man som kallar andra kvinnor söta saker som enbart vore vara reserverade för dig? Vill du vara med en man som sätter så lite värde på dig att han inte ger dig sin fulla uppmärksamhet utan delar med sig av det mest privata till andra tjejer? 

Ni har bara varit tillsammans i sex månader men har redan problem med otrohet, lögner, sexmissbruk, impotens... Om nu inte inte är nåt speciellt med bilderna så är det heller inget problem att radera dem. Radera ALLT. Om han älskar dig och tänder på dig så är det heller inget problem att avsluta kontakten med samtliga tjejer samt lova dig att aldrig mer göra detta. Om han älskar dig och vill vara med dig så borde det vara lätt för honom att tillmötesgå dig och göra allt vad du begär av honom, Han borde be på sina bara knän att du ska förlåta honom och stanna hos honom. Han borde visa ånger över vad han gjort, att han sårat dig och gjort dig illa. Han borde göra allt för att få din tillit tillbaka.

Ställ krav! Säg att det är nolltolerans! Vill han inte - så lämna! Han har ett beroende och ser han inte det så kommer det att fortgå. Tyvärr! Lycka till! 
  • Katarina melen

Det är ju inte bra att unga tejer visar sig naken för sina kilar jag tycker att man måste vara minst 15 att ha en kile för då har man mer bra saker man tänker inte på sex men om man har kile när man är 13 12 10 då kan man tänka på sex jag vil jätte hörna att man ska vara 15 tycker jag

• Anonym (Jojo)

Verkar inte som att han varken respekterar dig eller bryr sig om dina känslor och om han sårar dig eller inte. Kanske är han "sjuk" på nått vis och om han vore ångerfylld och gav sken av att vilja förändras så kanske han skulle vara värd en chans. Men när han inte ens verkar se något fel med hur han beter sig och där igenom behandlar dig så är mitt råd att lämna honom. Hitta en kille som visar dig den kärlek, respekt och uppskattning du förtjänar. Det finns massor av dem!

• Anonym (Lena)

Gör slut NU!!!

Det har bara gått 6 månader. Han lider av någon form av sexmissbruk. Du ska inte hjälpa eller känna skuld. Säg vad du vet, sen säg att han ska söka hjälp- sen hejdå...

Svar på tråden Pojkvän får nakenbilder av tjejer