Pojkvän får nakenbilder av tjejer
Jag blev nyfiken och kollade igenom historiken och såg då att han börjar alla konversationer med "Hej snygging/sexy/hjärtat." Saker som han kallar mig, som han bara ska få säga till mig då jag är hans flickvän.
Sen gick det så långt att han ber dom skicka bilder på sig själva, nakenbilder, klädda i underkläder eller bilder på olika kroppsdelar. Ni vet nog vad jag menar.
Han skickade liknande bilder på sig själv till dom. Jag kollade hans bilder på datorn och såg att han har hundratals bilder på olika brudar uppdelade i mappar med deras namn på. Och det är mestadels nakenbilder. Många av dom är tagna efter att vi blev ihop för 6 mån sedan.
Jag blev helt chockad! Känner mig så otroligt sviken. Jag vet inte om han träffat nån i verkligheten men det är inte helt omöjligt då han skriver att han vill träffa dom och ha "ett skönt möte" med dom.
Jag mår så dåligt och undrar varför han ens är med mig. Vi har sex kanske två ggr/mån numera och vi var inte direkt sexgalningar när vi träffades heller. Så som det brukar vara när man precis blivit ihop. Jag har alltid tyckt det varit konstigt men han har sagt att han är stressad, orolig att göra mig besviken för den inte reser sig som förut och att lusten försvinner ibland. Jag köpte den historien i hopp om att det skulle bli bättre, trots att jag inte trodde honom. Jag vet att han älskar sex och kvinnor och att prova massor i sängen. Men tydligen inte med mig, hans flickvän utan han vill hellre göra det med andra kvinnor....
Usch jag vet varken ut eller in längre, mår hemskt dåligt av det jag hittade. Men älskar den här mannen men vet inte hur mycket man ska tåla i ett sexlöst förhållande.
Har ni varit med om något liknande? Och isf hur hanterade ni det, är ni fortfarande ihop? Vet verkligen inte vad jag ska göra...