• igelkotten01

Bildtråd 1sta barnet BF December 2013

Tänkte att vi kunde ha en bildtråd för oss som är med i 1sta barnet BF December 2013 :)

Här kan vi lägga upp bilder på de växande magarna, inköp till de små, bebisrummen (så småningom) eller något annat som man vill dela med sig av! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 14:01
    ..självklart är ni andra som inte är med i ursprungstråden även välkomna! :)

• Svar på tråden Bildtråd 1sta barnet BF December 2013
  • Parksandrec

Blev nu så pass inspirerad av era fina inlägg att jag gick igenom den rätt meckiga proceduren med att via dropbox lägga över foton för att få in dem på datorn istället för mobil.

Så här kommer några inköp som gjorts. Lite laredoute-rea och lite åhlens-rea. JO, jag ser väl att det är både rosa och typ blommigt här. men det kommer krängas på knytet oavsett vad som finns mellan benen. Jag är säker på att tiden kommer då personen bestämt talar om vad som är snyggt att ha på sig, så jag tar mina chanser att få bestämma i början :D

På Åhlens köpte jag faktiskt även en klänning i storlek 10 år för det var ett så fint tyg med papegojor på. Det lär räcka till att sy på de sparkdress byxa och tröja (om jag nu tar mig för)

• igelkotten01

Bilderna är lite stora, så ser inte hela? Men tror jag vet hur kläderna ser ut i alla fall, de är jättefina!! :)

_____

Måste även passa på att visa kläderna vi fick av min kompis (som tror att bebisen är en tjej) Hihi :)

Sen två magbilder som visar hur stor magen är nu i v.18 :)

• novaaaa

Åh vad värdelöst! Bilderna syns bra på den nya appen, men på den gamla syns dom inte alls :/

Supersöta kläder igelkotten01 O Felinne :)

• oliviaz

Varit på loppisrunda med pappa. Fyndat en babysitter för 20kr. Tyget lite trasigt i ett hörn men går alltid att klä om med nytt fräscht tyg :)

Är på föräldrarnas lantställe så svårt att få upp bild nu!

Även köpt första gravidplagget (eller ja, mamma köpte åt mig hon tröttnade på att kag går runt med gummisnoddar i alla byxor) ett par gravidjeans. Blir toppen sen när semestern är slut. Har sagt att jag ska shoppa mer efter rul nästa vecka.

• turkos77

Vecka 18+0. Börjar hända lite. Mätte midjan idag. 9 cm större. 

Svar på tråden Bildtråd 1sta barnet BF December 2013