Anonym (---) skrev 2013-06-25 15:10:06 följande:
Min vinst blev att han slutade
Självklart är ditt sätt att avsluta det betydligt bättre än mitt men efter mina många försök att få honom att göra rätt (så att det blev bra för mig) så tröttnade jag och lät honom få sitt och fejkade så han skulle sluta då det inte var skönt. Vi lever inte ihop längre då resten av förhållandet var lika uselt som sexet.
Ok, jag kan förstå dig i denna situation och skönt att höra att du inte fortsätter att pina ditt liv med honom

.
Ett bra sexliv som funkar är i mina ögon a och o för ett välmående förhållande.
Så när vänninnor (kvinnor) eller män för den delen lever i sexuellt öken eller är motvilligt innblandad i en dålig porrfilm, så ser jag inte hur resten av förhållandet ska kunna vara välmående??
(Fejka orgasm som grej för att belöna mannen för välgjort jobb, slår bara tillbaka på en själv, hur ska han veta att han gör fel, när man belönar ett felaktigt beteende och inte låter honom lära sig rätt sätt??)
Vi människor är olika i sängen, så något som funkat med en partner, kanske är helfel med nya sängkamraten, men har vi öppen dialog om det, så får vi chansen att få det rätt

.