• Mabaja

Ny tråd om "vi med barn tätt"

Tänkte försöka mig på att hitta fler i samma sits! Väntar mitt tredje barn 19 juni 2013 och då kommer min äldsta vara 2 år och 7 mån. Har idag ca 17 mån mellan mina första två och min yngsta hinner bli 15 mån innan nr 3 kommer.

Flicka 101010, Flicka 120303, BF 130619 mabaja.blogspot.com
  • Svar på tråden Ny tråd om "vi med barn tätt"
  • Smulan 89

Jag har 19 mån mellan mina pojkar. Tycker det är ganska tätt, men är glad att jag inte väntade längre =)

• Mabaja

Hur gamla är dina grabbar idag?

• Severus

12,5 mån mellan mina tjejer.
    Nu jämför sig den yngre med den äldre i allt
    Skitjobbigt
    Tonåringar

• yellow88

Vi har 15,5 månad mellan våra två killar.. Nu väntar vi tredje, som kommer komma ungefär 3 veckor innan lillebror fyller 2!

♥ Adrian 10-04-17 ♥ Alfred 11-08-08 ♥ BF 23/7-13 ♥
  • Mabaja

Yellow: då är vi i lite samma sits! :) känns det bra med tre tätt?

• yellow88

Ja, fast vissa dagar undrar jag lite vad jag gett mig in på, haha ;) Men för det mesta går det så bra med killarna så det känns inte som ett problem. Man får ju vara förberedd bara på att det kommer vara jobbigt och att man kommer vara trött! Och tänka på vad roligt de kommer ha när de växer upp :D

♥ Adrian 10-04-17 ♥ Alfred 11-08-08 ♥ BF 23/7-13 ♥
  • Severus

Har fem barn: 9, 10, 13, 14 och 15 år
    Nu i tonåren de börjar jämföra sig med varandra. Betyg etc och det kan bli rätt jobbiga diskussioner. Varför får hon och inte jag?-tjafs
    Annars skitsmidigt med alla tätt.

• Smulan 89
    Mabaja skrev 2013-05-31 07:51:55 följande:
    Hur gamla är dina grabbar idag?

1 år på onsdag och stora killen är 3 år i nov.
  • Mabaja

Smulan: härligt!

Severus: hur var det att ha så många små samtidigt?

• Severus

Mabaja
    Mest fördelar:)
    Är bara så leds detta tävlingshetsen som uppstått. Vet inte om det skulle uppstå om det var fler år mellan dem?

Svar på tråden Ny tråd om "vi med barn tätt"