• juliaa95

Känner mig så ensam.

Som rubriken lyder, jag känner mig så otroligt ensam trots min lilla ängel i magen(L)
    Min pojkvän är för närvarande inte hemma och min familj är bortrest. Och jag sitter här i lägenheten gravid i v.26+4 och vet inte vad jag ska göra!
    Är extremt uttråkad så det är bara att skriva på om allt möjligt! Skrattande Lägga upp magbilder, olika tips, prata namn, ja vad som helst!

Kraam Julia

• Svar på tråden Känner mig så ensam.
  • juliaa95
    qwzy skrev 2013-05-31 22:00:52 följande:
    Ja ibland blir det ju så, och tur är väl det :D. 
    Har det varit en jobbig graviditet eller har det gått bra hittills? :) 
    Det har gått jättebra faktiskt, inga besvär överhuvudtaget :) lite illamående i början men det gick över så fort jag åt något litet. Så jag kan verkligen njuta av graviditeten som tur är!
  • juliaa95
    SanneD skrev 2013-05-31 22:02:33 följande:

Vi fick en liten grabb i januari som vi namngav Maximus Skrattande
    Jag och min sons pappa älskar filmen Gladiatorn varifrån namnet togs. 

Namnet betyder "den store" på latin och passar vår lilla guldklimp alldeles perfekt 

Åh va fint det var! Skrattande
  • SanneD
    juliaa95 skrev 2013-05-31 22:08:28 följande:
    Åh va fint det var! Skrattande

Vi älskar det, kul med lite ovanligt namn.
    Min pappa kommer ifrån Grekland och min son fick hans namn som andra namn (Akilles)
  • juliaa95
    SanneD skrev 2013-05-31 22:14:42 följande:

Vi älskar det, kul med lite ovanligt namn.
    Min pappa kommer ifrån Grekland och min son fick hans namn som andra namn (Akilles)
    Jaa ovanliga namn är jag också intresserad av, så svårt med namn bara tycker jag. I början av graviditeten var det jätte enkelt men nu när det börjar närma sig så tänker jag till lite mer och har i princip uteslutit alla namn som jag tidigare var intresserad av :)

• qwzy
    juliaa95 skrev 2013-05-31 22:07:53 följande:
    Det har gått jättebra faktiskt, inga besvär överhuvudtaget :) lite illamående i början men det gick över så fort jag åt något litet. Så jag kan verkligen njuta av graviditeten som tur är!
    Men gud va skönt att få ta vara på den här stunden undan att bli distraherad av jobbiga saker. :D 

Apropå ovanliga namn så har jag blivit besatt i namnet Sansa.. Game of thrones nördigheten lyser väl igenom lite ^^  
  • juliaa95
    qwzy skrev 2013-05-31 22:30:43 följande:
    Men gud va skönt att få ta vara på den här stunden undan att bli distraherad av jobbiga saker. :D 

Apropå ovanliga namn så har jag blivit besatt i namnet Sansa.. Game of thrones nördigheten lyser väl igenom lite ^^  
    Ja verkligen :) Det är ju faktiskt fint! Det är nog något min kille skulle tycka om, han har själv varit en liten data nörd haha
  • qwzy
    juliaa95 skrev 2013-05-31 22:33:43 följande:
    Ja verkligen :) Det är ju faktiskt fint! Det är nog något min kille skulle tycka om, han har själv varit en liten data nörd haha
    Hahah, ja när det är dags för oss skulle nog min sambo helst ta ett namn från typ Diablo -.- xD
  • juliaa95
    qwzy skrev 2013-05-31 22:42:26 följande:
    Hahah, ja när det är dags för oss skulle nog min sambo helst ta ett namn från typ Diablo -.- xD
    Haha :D Min ville att vi skulle kolla på olika alv namn för vi vill ha något unikt, jag gav det ett försök men hittade inget som jag fastnade för.
  • qwzy
    juliaa95 skrev 2013-05-31 22:51:39 följande:
    Haha :D Min ville att vi skulle kolla på olika alv namn för vi vill ha något unikt, jag gav det ett försök men hittade inget som jag fastnade för.
    Hahaha nej vilken rolig idé xD Då blir det ju unikt iallafall ;) 
  • juliaa95
    qwzy skrev 2013-05-31 22:56:58 följande:
    Hahaha nej vilken rolig idé xD Då blir det ju unikt iallafall ;) 
    Haha ja verkligen :) Men tycker det är roligt med annorlunda namn, speciellt när jag har något av sveriges vanligaste namn haha -.-
Svar på tråden Känner mig så ensam.