• Musik

Hjälp. Dottern har en knöl i nacken..!

Är det något nytt som har uppkommit? Är du säker på att det inte fanns där för någon vecka sedan eller så? Har för mig att 6:e eller 7:e halskotan känns lite mer. Men när man böjer tillbaka huvudet så trycks den in.

• Musik
    Anonym (Orolig) skrev 2013-05-31 22:56:20 följande:
    ... Fasiken, kan bara tänka cancer när jag tänker knölar på kroppen. Lugna mig lite, så nojig och orolig..
    Jag har för mig att cancer inte gör ont, så det talar mot din oro
  • Musik
    Anonym (Orolig) skrev 2013-05-31 23:30:18 följande:
    Så då är det "bra" att den gör ont? Så kan jag sluta tänka cancer..? "/ Klart det inte är bra att det gör ont men ni fattar vad jag menar..
    Jag förstår att du är orolig, det är man som småbarnsförälder  Solig

Så är det bara, det händer alltid fredag eller lördag kväll, sent på kvällen  Skrattande
  • Musik
    Anonym (Orolig) skrev 2013-06-01 06:04:25 följande:
    Okej. Ja jag vill ändå kolla upp den, den sitter bak i nacken, typ känns som den sitter högst upp på ryggraden, precis i nacken innan skallen börjar. Hehe svårt att förklara exakt men ja. Där sitter en lite kula, stor som en lite ärta typ, stenhård och icke rörlig. Känns lagom läskigt..
    Men då är det inte kotan C7 som buktar ut.
  • Musik
    LinneaP skrev 2013-06-01 09:25:08 följande:
    Vända sig till FL när man tror sitt barn har en farlig knöl.... Smart!
    Först och främst så var det elva på kvällen. Rätt så sent att bege sig ut när det inte handlar om något akut. Sen tror jag inte att ts endast skulle gå på det som skrevs i tråden och strunta i ett läkarbesök. Hon ville bara känna lite lite lugnare. så dumförklara ts är onödigt.
Svar på tråden Hjälp. Dottern har en knöl i nacken..!